246 هزار و 293 نفر در ساوه و زرندیه واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/مرکزی فرماندار ساوه گفت: در شهرستان های ساوه و زرندیه 246 هزار و 293 نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه هستند.

246 هزار و 293 نفر در ساوه و زرندیه واجد شرایط رای دادن هستند

علی میرزایی امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه در جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد، اضافه کرد: واجدین شرایط رای در شهرستان ساوه 197 هزار و 747 نفر هستند که از این تعداد 100 هزار و 347 تن مرد و مابقی بانوان هستند.

وی شمار واجدین شرایط رای در شهرستان زرندیه را 48 هزار و 546 نفر بیان نمود و اضافه کرد: از این تعداد، 24 هزار و 591 رای دهنده را مردان تشکیل می دهند و 23 هزار و 955 نفر دیگر نیز بانوان هستند.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به اینکه 1200 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات برای حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه مشارکت دارند، اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه 136 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که 83 شعبه از آنها را شعب ثابت تشکیل می دهد و مابقی را سیار هستند.

وی شمار نامزدهای انتخابات مجلس در ساوه و زرندیه در نخستین روز فعالیت تبلیغاتی 37 نفر گفت و گفت: با انصراف پنج نفر از کاندیداها، هم اکنون رقابت بین 32 نفر صورت می گیرد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود راهبرد اصلی در انتخابات را حضور حداکثری مردم، برگزاری با کمترین تنش و بالاترین سطح امنیت دانست و اضافه کرد: تلاش مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات حضور حداکثری در حماسه سیاسی دوم اسفندماه، قانونمداری و انتخاباتی با بالاترین امنیت و کمترین تنش است.

وی شرح داد: خوشبختانه کمترین تنش انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد و این حوزه انتخابیه در بالاترین سطح امنیتی است. این شهرستان با سه حوزه فرعی زرندیه، نوبران و خرقان آماده برگزاری انتخابات با حضور حداکثری است.

فرماندار ساوه از دستگاههای اجرایی، تشکل های سیاسی و آحاد مختلف مردم خواست تا با تبلیغ برای افزایش میزان حضور در حماسه سیاسی دوم اسفندماه توطئه دشمنان در القای ناامیدی برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات که متاسفانه برخی عناصر جاهلی هم بر طبل آنان می کوبند، را خنثی کنند.

در ادامه شهردار ساوه گفت: مردم یکبار دیگر در دوم اسفندماه با حضوری آگاهانه بلوغ سیاسی خود را به نمایش می گذارند و با بهترین انتخاب، مجلسی کارآمد و توانمند را تشکیل خواهند داد.

سیدمهدی حسینی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نفس تازه به حاکمیت می بخشد، شرح داد: فلسفه جمهوریت نظام تقویت نشاط در ساختار انقلاب است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2894

به "246 هزار و 293 نفر در ساوه و زرندیه واجد شرایط رای دادن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "246 هزار و 293 نفر در ساوه و زرندیه واجد شرایط رای دادن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید