بندرخشک پیشگامان روی ریل تحقق شعار 1400

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر عامل بندرخشک پیشگامان گفت: بستر فراهم شده در این بندر تعاونی موجب پشتیبانی از فراوری و تحقق شعار سال 1400 می گردد.

بندرخشک پیشگامان روی ریل تحقق شعار 1400

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان؛ محمدرضا شهسواری با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در بندرخشک پیشگامان اظهار کرد: در این بندر همه زیرساخت های حیاتی مورد احتیاج فراوری و نیز امکانات لازم برای حمایت و پشتیبانی از فراوری داخلی و فراوری کننده فراهم شده است.

وی اضافه نمود: بستر مناسب انبارش، حمل جاده ای و ریلی مقرون به صرفه، صادرات کالاهای فراوریی و واردات مواد اولیه مورد احتیاج در بندرخشک پیشگامان فراهم شده است و با افتتاح رسمی این بندر بزرگ 700 هکتاری در اسفند ماه گذشته آمادگی لازم برای پشتیبانی از فراوری و تحقق شعار سال بیش از پیش وجود دارد.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان کاهش تشریفات گمرکی و وجود زیرساخت های منحصر به فرد لجستیکی در این بندر مالی را از جمله مصادیق برطرف موانع و مانع زدایی از فراوری دانست و اظهار امیدواری کرد؛ با مشارکت سرمایه گذاران حوزه های مختلف تبلور ایده تعاونی و استفاده از سرمایه های خرد مردم بیش از گذشته نمود عینی یابد.

شهسواری با بیان اینکه فراوری داخلی زیر بنای اقتصاد قوی و اشتغال پایدار است، ادامه داد: بستر برای حضور سرمایه گذاران و فراوریکنندگان بخش های مختلف در بندرخشک پیشگامان فراهم است و همچنین تسهیلات مناسب به آن ها ارائه می گردد.

ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک پیشگامان در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان؛ محمدرضا شهسواری اظهار کرد: در سال گذشته به رغم شرایط حاکم بر اقتصاد و فراوری ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیش از 500 هزار تن انواع بار به صورت ریلی و جاده ای وارد بندرخشک پیشگامان شده است.

وی با بیان اینکه این بارها شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله بوده است، اضافه نمود: سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کلینکر سیمان، انواع میوه، ماشین آلات صنعتی و انواع غله را از جمله بارهای ورودی به بندرخشک پیشگامان در مدت یک سال مطرح نمود.

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان همچنین با اشاره به افتتاح رسمی فاز اول این مجموعه با حضور معاون اول رئیس جمهور در سال 99، گفت: تسهیلات ویژه ای از جمله تخفیف حمل ریلی محصولات به بعضی مقاصد برای صادرکنندگان و تخفیف های ویژه انبارداری برای واردکنندگان کالا در بندرخشک پیش بینی شده است.

شهسواری ادامه داد: فاز اول شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان سردخانه 15 هزار تنی، دو باب انبار 10 هزار متر مربعی، گمرک و شانتینگ یارد، اتصال ریلی ایستگاه بندرخشک به ریل سراسری کشور را شامل می گردد و آماده ارائه خدمات به بازرگانان است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11546

به "بندرخشک پیشگامان روی ریل تحقق شعار 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندرخشک پیشگامان روی ریل تحقق شعار 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید