زوجین جوان تجملات و تشریفات زائد را کنار بگذارند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/اردبیل مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جوانان و زوجین جوانان تجملات بی مورد و تشریفات زائد را را کنار بگذارند.

زوجین جوان تجملات و تشریفات زائد را کنار بگذارند

سجاد انوشیروانی 30مرداد در مراسم تجلیل از زوجین جوان، سازمان های مردم نهاد و خبرنگاران فعال در حوزه جوانان و ازدواج با بیان این مطلب اضافه نمود: جوانان نباید در تجملات و تشریفات غرق شوند بلکه باید دنبال سلامتی و سعادت بوده و در این جهت حرکت نمایند.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر و سلیقه متفاوت یک مساله عادی در زندگی مشترک است، افزود: زوجین باید با گذشت و تبادل نظر اختلاف نظرات را تحمل نمایند.

انوشیروانی با اشاره به مسائل زوجین برای ازدواج اظهارکرد: آغاز زندگی مشترک یکی از سختی های زندگی جوانان است و باید برای تسهیل ازدواج بیش از پیش کوشش و برنامه ریزی گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم برنامه های درخور شانی برای هفته ازدواج برگزار کنیم و کوشش می کنیم در فرصت های بعد از کرونا بتوانیم برنامه های باشکوه برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه حوزه ازدواج برای ما حائز اهمیت است، گفت: هفته ازدواج باید برنامه های پرشوری برگزار کنیم و جوانان را به ازدواج آسان تشویق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: باید در راستای تسهیل امور مربوط به جوانان گام برداریم تا پیش جوانان روسفید بشویم.

انوشیروانی با بیان اینکه جوانان باید برای خوشبختی کوشش نمایند، توضیح داد: خوشبختی به تجملات و تشریفات زائد نیست بلکه زوجین باید متعهد بوده و برای شادی و خوشحالی یکدیگر کوشش نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، از زوجین جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد مزدوج شده در یک سال گذشته و خبرنگاران فعال در حوزه ازدواج و جوانان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6882

به "زوجین جوان تجملات و تشریفات زائد را کنار بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوجین جوان تجملات و تشریفات زائد را کنار بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید