جوان 17ساله بلوچ، الگوی موج سواری جهان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در روز هایی که اخبار بد پیرامون شیوع کرونا جامعه را درگیر خود نموده، اینکه یک جوان گمنام ایرانی به واسطه هنر خاص خود نامش در جهان مطرح شود، اتفاق مثبتی تلقی می شود. ماجرا به یک جوان 17ساله به نام داوود خدیر برمی شود، پسری اهل سیستان وبلوچستان که عاشق ورزش موج سواری است و در سواحل جنوب شرقی ایران این ورزش را دنبال می نماید.

جوان 17ساله بلوچ، الگوی موج سواری جهان

او که سال گذشته در رده سنی زیر 18سال رقابت های ملی جوانان ایران شرکت نموده و مقام سوم کشوری را به دست آورد، حالا نامش در جهان مطرح شده است. نکته قابل توجه درباره خانواده خدیر این است که او در یکی از محله های محروم بلوچستان زندگی می نماید، اما معضلات اقتصادی هم باعث نشده علاقه اش به موج سواری را از دست بدهد. او حتی یک تخته موج سواری از خودش نیز ندارد و با تخته های قرضی چنین ورزشی را انجام می دهد و این شرایط تلخ باعث شده در مجامع بین المللی پشتکارش دیده گردد.

در این خصوص اتحادیه بین المللی موج سواری (ISA) به وسیله حساب رسمی اینستاگرام خود خاطرنشان کرد که جوان ایرانی پیروز شده بورسیه این سازمان را به دست بیاورد. اتحادیه بین المللی در اطلاعیه خود درباره جوان ایرانی نوشته است: داوود تنها جوان سیستان وبلوچستانی است که فارغ از شرایط آب و هوایی هر روز در ساحل محل زندگی اش به موج سواری می پردازد. داوود می خواهد به موج سواری و شرکت در رقابت های ملی ادامه دهد و میخواهد موج سواری را به دیگران آموزش داده و آن ها را به انجام این ورزش تشویق کند.

براساس اعلام ISA، بورسیه این اتحادیه که به داوود تعلق می گیرد، هزینه کتاب های درسی و همچنین شرکت او در کلاس های آموزش زبان انگلیسی را تقبل می نماید و این موضوع می تواند فرصت های آینده او برای پیروزیت در عرصه بین المللی را افزایش دهد. حالا این موج سوار ایرانی می تواند با استفاده از این بورسیه تخته موج سواری خود را خریداری کند تا به این ترتیب بتواند ساعت های بیشتری به تمرین بپردازد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5133

به "جوان 17ساله بلوچ، الگوی موج سواری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان 17ساله بلوچ، الگوی موج سواری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید