دسترسی آسان مخاطب به کتاب مهمترین مزیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عبدالعظیم فریدون گفت: یکی از شاخص ها و مزیت های نمایشگاه مجازی کتاب تهران دسترسی آسان به کتاب به صورت گسترده است به این معنا که با حذف مسافت طولانی و هزینه های اسکان موقت دسترسی مخاطبان را برای رسیدن به کتاب میسر نموده است.

دسترسی آسان مخاطب به کتاب مهمترین مزیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مدیر انتشارات محراب قلم و رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان ضمن حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه بیشتر به عدالت اجتماعی در زمینه توزیع کتاب نزدیک تر هستیم، اظهار کرد: از آنجاکه بعضی از مردم در دورافتاده ترین نقاط کشور زندگی می نمایند و امکان حضور در نمایشگاه کتاب حقیقی را نداشتند نمایشگاه مجازی کتاب توانسته در توزیع محصولات فرهنگی، عدالت اجتماعی را تقسیم کند.

وی ادامه داد: حضور همه ناشران به صورت برابر در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اتفاق بسیار ارزشمند و بزرگی است که به زیبایی رقم خورده است. حتی ناشرانی که نوپا هستند و برای مخاطبان ناشناخته، توانسته اند با حضور و تبلیغ خود درنمایشگاه مجازی کتاب تهران، آثار خود را به سمع و نظر مخاطبان برسانند. یکی از امتیازات بزرگ دیگر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، خرید کتاب در کنج خانه با استفاده از اینترنت است که مخاطب سفارش کتاب می دهد و بی صبرانه منتظر رسیدن آن در خانه به وسیله پست می نشیند.

عبد العظیم فریدون در خاتمه ضمن حضور در ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شرکت در پویش نذر کتاب، 114 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان را به دانش آموزان مدارس شهر تفت از توابع استان یزد اهدا کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع شده و تا دهم بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17708

به "دسترسی آسان مخاطب به کتاب مهمترین مزیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی آسان مخاطب به کتاب مهمترین مزیت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید