حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل سامانتل نمایشگاه تله کام را فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های اپراتورهای MVNO در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان ها، شرکت ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی دانست.

حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سامانتل، مهندس مرتضوی مدیرعامل سامانتل اعلام نمود: نمایشگاه تله کام فرصت مناسبی برای نمایش قابلیت ها و پتانسیل های سامانتل و دیگر اپراتورهای نسل جدید در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان ها، شرکت ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی است.

وی اضافه نمود: درمدت 4 روز برپایی این نمایشگاه، سرویس های سازمانی سامانتل به بازدیدنمایندگان معرفی خواهد شد. سرویس هایی که به لحاظ کاربردی برای استفاده شرکت های متوسط و کوچک طراحی شده و می توانند سهولت و صرفه جویی مالی در ارتباطات را برای این شرکت ها فراهم نمایند.

مرتضوی خدمات سازمانی (MVPN) با قابلیت ایجاد شبکه اختصاصی تلفن همراه به منظور مدیریت هزینه های ارتباطی پرسنل، برخورداری از امکان شماره گیری سریع و کوتاه (3 تا 6 رقم) بین اعضای سازمان و دیگر امکانات موجود در شبکه را بخشی از سرویس های یادشده معرفی کرد و گفت: خدمات شبکه امن سازمانی (APN) هم با امکان ایجاد یک شبکه امن و اختصاصی به منظور دسترسی سریع و ایمن به مراکز داده و انتقال اطلاعات بین این مراکز و کاربران سازمان در همه نقاط کشور بر اساس قوانین سطوح دسترسی هر سازمان از دیگر سرویس های ارائه شده در این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین Voice over Wifi ،Voice over LTE و سرویس های SMSC به صورت A2P و P2P از دیگرسرویس های قابل ارائه به سازمان ها می باشد.

وی همچنین از دو طرح ویژه برای برخورداری متقاضیان سیم کارت های دائمی و اعتباری سامانتل از شماره های رند و نسبتاً رند این اپراتور بانام های قاصدک و سیمین نام برد که بازدیدنمایندگان در این نمایشگاه می توانند قبل از بازدید غرفه سامانتل در نمایشگاه تله کام به وسیله سایت سامانتل اطلاعات این طرح ها را ملاحظه نمایند.

مرتضوی هدف از حضور در بیستمین نمایشگاه تله کام را معرفی سامانتل به عنوان یک اپراتور نسل جدید در عرصه ارتباطات کشور، جذب مشترک جدید، نگهداری و تقویت اعتماد و وفاداری مشترکان فعلی اعلام نمود و گفت: این اپراتور با برنامه ای مدون، همراه با شرکای تجاری در قالب یک گروه برای معرفی سرویس های خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - ایران تلکام 2019 - که از 26 لغایت 29 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، در سالن 38B حضور خواهد داشت.

معرفی طرح سیمین

سر شماره های رند سامانتل مزیت منحصربه فردی است که در تخصیص شماره های معین شده برای اپراتورهای مجازی به اولین اپراتور نسل جدید تلفن همراه رسیده است.

اینک دریک طرح جدید، سامانتل از میان سر شماره های اختصاصی خود، پیش شماره های 099998 را، همراه با شماره های نسبتاً رند موجود در شبکه تلفن همراه سامانتل و در قالب سیم کارت های اعتباری به متقاضیان ارائه می نماید.

از دیگر ویژگی طرح سیمین، ارائه یک بسته آغازین جذاب برای خریداران سیم کارت در این طرح است.

ویژگی های طرح سیمین

· بهترین سرشماره در شبکه تلفن همراه کشور.

· خوب ترین شماره های سامانتل.

· جذاب ترین بسته آغازین

· مطلوب ترین قیمت

دراین طرح همه افراد علاقه مند به شماره های خاص می توانند از امتیاز خرید شماره های منتخب سامانتل برخوردار شوند.

گزینه های قابل انتخاب متقاضیان

در طرح سیمین، سیم کارت های اعتباری سامانتل با دوگزینه ارائه شده است.

گزینه یک

گلچینِ شماره های اعتباری سامانتل با سرشماره 099998 همراه با یک بسته آغازینِ جذاب شامل:

· اینترنتِ پرسرعت 7 گیگابایت

· مکالمه رایگان درون شبکه 1000 دقیقه

· پیامک رایگان درون شبکه 200 عدد

· اعتبار زمانی 30 روز از تاریخ صدور

· قیمت 100.000 تومان

گزینه دو:

منتخبِ شماره های اعتباریِ سامانتل با سرشماره 099998 همراه با یک بسته آغازین ِ جذاب شامل:

· اینترنتِ پرسرعت 5 گیگابایت

· مکالمه رایگان درون شبکه 500 دقیقه

· پیامک رایگان درون شبکه 100 عدد

· اعتبارِ زمانی 30 روز از تاریخ صدور

· قیمت 40.000 تومان

نحوه خرید و فعال سازی

متقاضیان می توانند از 26 آذرماه همزمان با گشایش نمایشگاه تله کام 2019 به وب سایت سامانتل samantel.ir مراجعه و نسبت به خرید سیم کارت موردنظر اقدام نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1775

به "حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید