یورو 202، ونگر: پنالتی انگلیس درست نبود، داور باید صحنه را بازبینی می کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی پیشین آرسنال به پنالتی اعلام شده به سود انگلیس در نیمه نهایی جام ملت های اروپا اعتراض کرد.

یورو 202، ونگر: پنالتی انگلیس درست نبود، داور باید صحنه را بازبینی می کرد

به گزارش خبرنگاران، پنالتی اعلام شده روی رحیم استرلینگ در ملاقات شب گذشته (چهارشنبه) تیم های ملی انگلیس و دانمارک در نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، اعتراض بسیاری از طرفداران فوتبال و هم کارشناسان را برانگیخت؛ از جمله سرمربی افسانه ای آرسنال.

آرسن ونگر که میهمان حضوری برنامه beIN sport بود، با اعتراض به تصمیم دنی ماکلی داور مسابقه گفت: این پنالتی درست نبود. نمی فهمم چرا در چنین لحظه ای، یاری داور ویدیویی از داور درخواست نکرد تا صحنه را ببیند تا همه چیز تعیین گردد. در چنین لحظه ای، داور باید کاملاً مطمئن باشد که پنالتی است و سپس سوت بزند. این پنالتی آنقدر واضح نبود که بگوییم بله، پنالتی است.

وی در ادامه نقدها خود از داور هلندی توضیح داد: او باید حداقل یک نگاه به صفحه نمایش می انداخت. نمی دانم چرا VAR از او درخواست بازبینی صحنه را نکرد. به نظرم یاری داور ویدیویی داور مسابقه را ناامید کرد، نه دانمارک را. به نظرم این تیم بدشانس بود. گرفتن چنین تصمیمی برای داور سخت است، اما او باید صحنه را مجدداً نگاه می کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12829

به "یورو 202، ونگر: پنالتی انگلیس درست نبود، داور باید صحنه را بازبینی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 202، ونگر: پنالتی انگلیس درست نبود، داور باید صحنه را بازبینی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید