یافته جدید: پلاستیک های اقیانوس به ساحل استرالیا بازمی گردند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، محققان دریافتند که زباله های پلاستیکی اقیانوس به سواحل استرالیا بازمی گردند و محیط را آلوده می کنند.

یافته جدید: پلاستیک های اقیانوس به ساحل استرالیا بازمی گردند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، محققان دریافتند که زباله های پلاستیکی اقیانوس به سواحل استرالیا بازمی گردند و محیط را آلوده می کنند.

در مطالعه ای که به تازگی منتشر شد، تیمی از سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع (CSIRO) و دانشگاه اوترخت در هلند دریافتند که زباله های پلاستیکی در اقیانوس در حال بازگشت به ساحل استرالیاست و آنجا دامنه های گیاهی ساحل را تحت تأثیر قرار می دهد.

دنیس هاردستی، یکی از دانشمندان این سازمان گفت: میزان زباله های موجود در سواحل توضیح می دهد که چرا تخمین زباله های وارد شده به اقیانوس 100 برابر بیشتر از مقدار پلاستیک مشاهده شده بر روی سطح است.

در آغاز ماه مارس اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا استرالیا متعهد شد که به طور قابل توجهی ظرفیت بازیافت را افزایش دهد.

تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده توسط CSIRO توسط تیمی از دانشگاه اوترخت انجام شد؛ Arianna Olivelli، که سرپرستی این تحلیل را بر عهده داشت گفت: زباله های ثبت شده در کنار سواحل به ترکیبی از بستر و رسوب از اقیانوس تبدیل شده اند.

نتایج بررسی های گذشته نیز نشان می دهد، پلاستیک عامل کشته شدن پرندگان دریایی در استرالیا بوده است.

انتهای پیام/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3517

به "یافته جدید: پلاستیک های اقیانوس به ساحل استرالیا بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یافته جدید: پلاستیک های اقیانوس به ساحل استرالیا بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید