گواردیولا: روبرتو باجو در تیم من 50 گل می زد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پپ گواردیولا در برشا با روبرتو باجو هم تیمی بود و همچنان تحت تاثیر این اسطوره بزرگ قرار گرفته است.

گواردیولا: روبرتو باجو در تیم من 50 گل می زد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پپ گواردیولا از بازی در سری آ خاطرات خوبی دارد؛ روزهایی که در تیم برشا در کنار روبرتو باجو بازی می کرد.

او تا به امروز در لیگ های اسپانیا، آلمان و انگلیس مربیگری کرده و خیلی ها پیش بینی می کنند که یک روز هم در دیگر لیگ مطرح فوتبال اروپا، یعنی سری آ ایتالیا مربیگری خواهد کرد. گواردیولا در مصاحبه اش با نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا احتمال رخ دادن این اتفاق را رد نکرد.

سرمربی منچسترسیتی ضمن تمجید از روبرتو باجو گفت: روبی زمانی که در فوتبال ایتالیا بازی می کرد پدیده ای فوق العاده بود. بازی در ایتالیا در آن زمان برای یک مهاجم بسیار سخت بود که تمام قدرت خود را نشان دهد. او همیشه پیروز به گلزنی می شد و غالباً در شرایط غیر قابل تصور. او با دیه گو مارادونا، مارکو فان باستن، فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو در یک سطح بود.

گواردیولا ادامه داد: در حال حاضر مهاجمان سری آ در شرایط راحت تری کار می کنند. در فوتبال ایتالیا همیشه یک عنصر دفاعی خوب وجود دارد؛ چون این بخشی از فرهنگ آنهاست اما با انقلاب آریگو ساکی و مربیان اخیر مانند مائوریتزیو ساری تیم ها هجومی تر شدند.

اگر باجو درباره بازنشستگی تجدید نظر کند و به فرم قبلی برسد، با کمال میل با او قرارداد امضا می کنم چون اگر او در تیم من بود هر فصل 50 گل می زد. نمی دانم این روزها توپ طلا می گرفت یا نه؛ چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12164

به "گواردیولا: روبرتو باجو در تیم من 50 گل می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: روبرتو باجو در تیم من 50 گل می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید