گلکسی زد فلیپ 3 با زد فلیپ 5G هم وزن خواهد بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با توجه به خبری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد وزن گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 کاملا مشابه گلکسی زد فلیپ 5G خواهد بود که سال گذشته راهی بازار شد.

گلکسی زد فلیپ 3 با زد فلیپ 5G هم وزن خواهد بود

سامسونگ در حال حاضر در فراوری گوشی های تاشو پیشتاز است و مدل های مختلفی را راهی بازار کرد. در حالی که شرکت های دیگر نظیر شیائومی، هواوی و موتورولا هر کدام محصولات تاشویی با یک مدل در بازار دارند، سامسونگ دو مدل گوشی تاشو را در سبد محصولات خود دارد که یکی از آن ها به صورت افقی و دیگری هم به صورت عمودی باز و بسته می شوند.

سامسونگ سال گذشته از نسل دوم گوشی های تاشوی خود رونمایی کرد و سال جاری هم میخواهد سری سوم را عرضه کند. در رابطه با این گوشی ها خبر زیادی منتشر شده اما آنچه که امروز منتشر شده در رابطه با گلکسی زد فلیپ است. البته این خبر خیلی حاوی اطلاعات زیادی نیست و فقط به وزن این گوشی اشاره دارد.

با توجه به گفته های Ice Universe که یکی از معروف ترین و موثق ترین افشاگران سامسونگ هم به حساب می آید، سامسونگ قرار است گلکسی زد فلیپ 3 را با وزن مشابهی به نسبت مدل کنونی از همین مدل راهی بازار کند؛ یعنی 183 گرم. این در حالی است که گفته می گردد این بار نمایشگر ثانویه یا بهتر است بگوییم نمایشگر بیرونی که برای این گوشی در نظر گرفته می گردد بزرگتر خواهد بود. البته وزن مشابه می تواند به این معنا باشد که در اندازه کلی گوشی تغییر خاصی را شاهد نخواهیم بود و در واقع زد فلیپ 3 یک ارتقای جزئی به نسبت مدل قبل خواهد بود و نه محصولی شگفت انگیز!

از لحاظ کیفیت ساخت بدنه و تعداد دوربین، تفاوت خاصی دیده نمی گردد. همچنین گفته می گردد این گوشی با شارژر نه چندان سریع 15 واتی عرضه می گردد که آن هم احتمالا به خاطر ظرفیت کم باتری است. دوربین های این گوشی هم احتمالا شامل دوربین اصلی، فوق عریض و دوربین سلفی می شوند اما نمی دانیم آیا دوربین سلفی به زیر نمایشگر تاشو می رود یا مثل مدل کنونی روی آن باقی می ماند. طی خبرهای اخیر، شنیده بودیم گلکسی زد فولد 3 قرار است به دوربین سلفی زیر نمایشگر تاشو مجهز گردد حال نمی دانیم آیا این فناوری در مدل زد فلیپ هم به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

این طور که به نظر می رسد، شرکت کره ای احتمالا در ماه جولای (اوایل تابستان) از گوشی های گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 رونمایی می نماید و انتظار دارد 7 میلیون از آن ها را هم سال جاری به فروش برساند. اگر این میزان پیش بینی شده در واقعیت هم تکرار گردد، به نظر می رسد باید سال 2022 را سال شکوفایی گوشی های تاشو بدانیم و خود را برای جهشی دیگر در دنیای گوشی های هوشمند آماده کنیم.

منبع: GSMArena

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12349

به "گلکسی زد فلیپ 3 با زد فلیپ 5G هم وزن خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 3 با زد فلیپ 5G هم وزن خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید