کف سازی و نورپردازی بافت تاریخی بوشهر انجام می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون میراث فرهنگی بوشهر گفت: با اتمام بازسازی بخش فعال بافت تاریخی بوشهر کف سازی و نورپردازی در این گذر انجام می شود.

کف سازی و نورپردازی بافت تاریخی بوشهر انجام می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی امروز سه شنبه 10 تیر 99 گفت: بافت تاریخی بوشهر یک معماری از نوع گرم و مرطوب جنوب است که با حفظ و بازسازی این بافت می توان در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد اشتغال کرد.

او اضافه کرد: در سال جاری بازسازی بخشی از این بافت با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز شده و در تلاش هستیم که تا سرانجام سال این پروژه به اتمام برسد.

معاون میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: با سرانجام یافتن عملیات بازسازیی پروژه، ما شاهد همسان سازی گذر رفیعی رشیدی خواهیم بود که برای استفاده بهتر و هماهنگ سازی با مبلمان شهری در کنار کف سازی گذر، نصب نیمکت و تابلوهای راهنما، عملیات نورپردازی نیز انجام خواهد شد که به زیبایی بیشتر اثر کمک می کند.

ابراهیمی همچنین به قرارگیری بافت تاریخی بوشهر در کنار ساحل اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اولویت های ما در این گذر لوله گذاری راستا بافت است تا با این کار به دفع آب های سطحی کمک کنیم و هم چنین سیستم فاضلاب بافت با شهر هماهنگ شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5630

به "کف سازی و نورپردازی بافت تاریخی بوشهر انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کف سازی و نورپردازی بافت تاریخی بوشهر انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید