کتاب هایی که شما را به پایان کشتن و یک بازی بی نهایت در زندگی سوق می دهد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، کتاب های زیادی در دنیای فناوری وجود دارد که در گزارش پیش رو به جذاب ترین آن ها اشاره شده است؛ اگر با این آثار نا آشنا هستید، پیشنهاد می شود این کتاب ها را بخوانید.ابزار و سلاح ها

کتاب هایی که شما را به پایان کشتن و یک بازی بی نهایت در زندگی سوق می دهد

ابزار و سلاح نوشته برد اسمیت و کارول آن براون به آسیب های عصر دیجیتال می پردازد. این دو نویسنده در کتاب داستانی از تکامل فناوری را در مایکروسافت ارائه می دهند. آن ها چالش هایی را که در نتیجه عصر دیجیتال به وجود آمده، از جمله جرایم سایبری و فضای مجازی، موضوعات رسانه های اجتماعی، اخلاقی مرتبط با هوش مصنوعی و حتی بحث های مروبط به دموکراسی را مورد بررسی قرار داده اند.

تحول دیجیتالی؛ زنده بمانید و شکوفا شوید

توماس ام سیبل نویسنده کتاب تحول دیجیتالی معتقد است چهار فناوری از جمله اینترنت اشیا، داده های بزرگ، محاسبات ابری الاستیک و هوش مصنوعی شیوه عملکرد تجارت و دولت ها را تغییر خواهد داد. وی در کتابش به این نکته اشاره می کند که شرکت های تجاری می توانند با بهره گیری از این چهار فناوری رقابت کنند و به شکوفایی برسند.

سرانجام مرگ

سرانجام مرگ کتابی است که به مخاطبان می گوید، چگونه فن آوری های جدید می توانند قدیمی ترین مسائل بشریت را حل کنند. ریک اسمیت نویسنده این اثر خاطرنشان می کند که اسلحه و گلوله از فناوری های قدیمی است که استفاده از آنها منجر به قتل بی دلیل سالانه ده ها هزار نفر می شود. او معتقد است ترکیب بهترین سخت افزارها با تحلیل داده ها می تواند به ما کمک کند تا اسلحه و کشتار را کنار بگذاریم.

پروژه یونیکورن

پروژه یونیکورن رمانی در مورد ایجاد کنندگان اختلال در دیجیتال و پیشرفت در عصر اطلاعات است. ژن کیم نویسنده این اثر دارای آثار پر فروش دیگری است که در کتاب مذکور خاطرنشان می کند، عصر نرم افزار اینجاست و یک رویداد انقراض جمعی دیگر فرا خواهد رسید.

چگونه یک ماشین صحبت می کند

جان مائو نویسنده کتاب چگونه یک ماشین صحبت می کند همچنین استاد سابق آزمایشگاه رسانه ای دانشگاه ام آی تی است که چارچوبی را برای طراحان محصول، رهبران مشاغل و سیاست گذاران ارائه می دهد تا فرآیند قدرت و پیشرفت در الگوریتم ها را بهتر بشناسند. وی معتقد است؛ وقتی سرعت و خستگی ناپذیری یک نرم افزار با توانایی یادگیری و تحول خود ترکیب شود، یعنی پیشرفت ربات ها نتیجه می تواند غیرقابل پیش بینی و خطرناک باشد.

سازگار با انسان

استوارت راسل در کتاب سازگار با انسان دانشمند هوش مصنوعی است که نگران نابودی خلاقیت هایی است که هوش مصنوعی دلیل اصلی آن است. وی معتقد است می توان از این سناریو جلوگیری کرد. وی در این کتاب به نوع طراحی ماشین ها اشاره دارد که باید در راستای اهداف انسان محبت آمیز باشند.

طرحی برای دیجیتال

کتاب طرحی برای دیجیتال به شما یاد می دهد که چگونه می توانید تجارت خود را برای موفقیتی پایدار معماری کنید. جین روز، کینتیا بث و مارتین موکر سه نویسنده این کتاب هستند. نویسندگان خاطرنشان می کنند که در طراحی کسب و کار نیاز به تجدید نظر است. این کتاب توصیه های مهمی در مورد چگونگی استفاده مجدد از شرکت برای دستیابی به موفقیت دیجیتالی واقعی دارد.

آن ها استدلال می کنند که طراحی موثر کسب و کار ، شرکت ها را قادر می سازد که به سرعت در پاسخ به تهدیدات و فرصت های رقابتی جدید، محوری عمل کنند. اما امروزه اغلب رهبران برای پیاده سازی استراتژی به ساختار سازمانی تکیه می کنند.

بازی بی نهایت

سیمون سنیک نویسنده این اثر معتقد است بسکمک از مردم بر این باورند که تجارت و زندگی مانند بازی های بیس بال یا شطرنج هستند اما نویسنده نظر دیگری دارد؛ در واقع چگونه می توانیم در یک بازی پیروز شویم که سرانجام ندارد؟ بازی های محدود، مانند فوتبال یا شطرنج ، بازیکنان شناخته شده ، قوانین ثابت و یک نقطه سرانجامی واضح دارند و در نهایت برندگان و بازندگان به راحتی مشخص می شوند.

اما بازی های بی نهایت ، بازی های بدون خط سرانجام، مانند کسب و کار یا سیاست و یا حتی زندگی، بازیکنانی دارند که می آیند و می فرایند. قوانین یک بازی بی نهایت قابل تغییر است و هیچ نقطه سرانجام مشخصی ندارند. در اصل هیچ برنده یا بازنده ای هم وجود ندارد فقط جلو و عقب می فرایند.

نویسنده در کتابش به این موضوع اشاره می کند که رهبرانی که دارای یک ذهنیت بی نهایت هستند، سازمان های قوی تر، خلاقانه تر و الهام بخش تر ایجاد می کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5559

به "کتاب هایی که شما را به پایان کشتن و یک بازی بی نهایت در زندگی سوق می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هایی که شما را به پایان کشتن و یک بازی بی نهایت در زندگی سوق می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید