چهارراه گلوبندگ به مترو 15 خرداد وصل می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک به مترو 15 خرداد اطلاع داد.

چهارراه گلوبندگ به مترو 15 خرداد وصل می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه مترو 15 خرداد، ابراز امیدواری کرد این بخش از پروژه طی نیمه نخست تابستان سال جاری تحویل شهروندان گردد.

پیوسته ضمن اعلام خبر فوق اضافه نمود: در حال حاضر عملیات حفاری و خاک برداری تونل دسترسی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه متروی 15 خرداد به اتمام رسیده و 18 متر از طول این تونل تحت اجرای عملیات عایق بندی، آرماتوربندی و بتن ریزی قرارگرفته است.

وی بابیان آنکه پیمانکار تخصصی نصب آسانسور های بخش شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک به وسیله برگزاری مناقصه انتخاب و مقدمات عملیات اجرایی ضمن اجرای داربست در محل شفت آغازشده است، اضافه نمود: آسانسور های بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت 6 لغایت 22 در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشند.

لازم به ذکر است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان 15 خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و درنتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک رفع خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است؛ امری که در اسفندماه سال گذشته در خصوص دسترسی غربی محقق شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11939

به "چهارراه گلوبندگ به مترو 15 خرداد وصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارراه گلوبندگ به مترو 15 خرداد وصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید