چرا قهرمانی پرسپولیس حتمی است؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ما توانایی این را داریم که بتوانیم در 9 هفته پایانی پرسپولیس را بگیریم. این را فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در یکی از تمرینات اخیر تیمش به زبان آورده است که جای تحسین دارد و نشان می دهد او از چه روحیه جنگنده ای برخوردار است اما واقعیت جدول چیز دیگری را به ما نشان می دهد.

چرا قهرمانی پرسپولیس حتمی است؟

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس اگر بتواند این لیگ را هم با صدرنشینی به خاتمه برساند برای چهارمین بار پیاپی و برای ششمین بار در کل تاریخ لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسیده است.

این تیم به احتمال فراوان به عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر می رسد و نشانه های بسیار زیادی هم برای این اتفاق وجود دارد. با هم این نشانه ها را مرور می کنیم.

*پرسپولیس با 10 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است. این تیم 21 بازی انجام داده، یعنی 70 درصد از بازی های خود را به خاتمه رسانده است؛ چیزی خیلی بیشتر از نصف لیگ.

*15.7 درصد از کل پیروزی های رقم خورده در این لیگ را پرسپولیس به دست آورده است، یعنی بیشتر از هر تیم دیگری در این لیگ. سرخ ها به عنوان صدرنشین 15 تا از بازی های خود را برده اند. نزدیک ترین رقیب سرخ ها از حیث کسب پیروزی تیم تراکتور با 11 برد است.

*در کل لیگ و تا امروز 112 مساوی رقم خورد است. سرخ ها از این تعداد فقط دو تا را کسب کرده اند یعنی 1.7 درصد از کل تساوی های لیگ. آنها کمترین مساوی در جریان این لیگ را به دست آورده اند.

*از کل 110 باختی هم که از کل تیم های لیگ فزونی در این فصل ثبت شده سهم پرسپولیس چهار باخت است یعنی 3.6 درصد از کل باخت ها. سپاهان و نفت مسجدسلیمان تیم هایی هستند که از پرسپولیس رکورد بهتری در زمینه نباختن ثبت کرده اند، اولی دو و دومی سه باخت را متحمل شده اند.

*353 گل در کل لیگ و تا این هفته رد و بدل شده است. پرسپولیس که 31 گل به حریفان مختلف زده 8.7 درصد از کل گل های لیگ را به ثمر رسانده است. تنها استقلال است که با 39 گل رکورد بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.

*پرسپولیس فقط 2.8 درصد از کل گل های لیگ را دریافت کرده است که این آمار کمتر از هر تیم دیگری است. سرخ ها بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند؛ یعنی همانند فصل های گذشته.

*شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس 10.5 درصد از کل امتیازهای لیگ تا این هفته یعنی 444 امتیاز را به دست آورده اند یعنی چیزی بیش از یک دهم کل امتیازها. آنها 10 امتیاز از تیم دوم جدول پیش هستند.

با تمام این اوصاف می توان تصور کرد تیم دیگری به غیر از پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد؟

هیلدا حسینی خواه / خبرنگاران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5198

به "چرا قهرمانی پرسپولیس حتمی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا قهرمانی پرسپولیس حتمی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید