پیمانکاران شریک راهبردی و تجاری شرکت انتقال گاز هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران پیمانکاران را شریک راهبردی و تجاری این شرکت دانست و تاکید نمود: ما به دنبال کوچک سازی شرکت و رسیدن به اهداف، با مشارکت بخش خصوصی هستیم.

پیمانکاران شریک راهبردی و تجاری شرکت انتقال گاز هستند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا در نخستین نشست طرح شناسایی و آگاهی بخشی پیمانکاران فنی شرکت انتقال گاز که با حضور برخی از پیمانکاران فنی برگزار گشت، با اشاره به توسعه تاسیسات تقویت فشار گاز و خطوط لوله و ریسک های موجود در این زمینه، گفت: با هدف همکاری بیشتر در برون سپاری بهره برداری و نگهداشت تاسیسات و خطوط لوله فشار قوی گاز، تعمیرات ماشین آلات دوار و پیگرانی هوشمند و استفاده از ظرفیت شرکت های خصوصی در دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود نداشتن مستندات ارزیابی برون سپاری، شناسایی پیمانکاران فنی یکی از چالش های مهم در امر برون سپاری بود که با اطلاع رسانی و فراخوان عمومی، پیمانکاران دارای صلاحیت و قوی شناسایی شدند تا با تبادل تجربه ها و با همکاری با یکدیگر، بتوانیم در حفظ منافع ملی و سازمانی قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی به عنوان مأموریت این شرکت، توضیح داد: ساختار سازمانی و نیروی انسانی و استفاده از شرکت های خصوصی به عنوان شریک راهبردی و تجاری، دو رکن اصلی در انجام وظیفه انتقال گاز هستند که به صورت تفکر برد- برد دنبال می گردد.

جمشیدی دانا درباره دارایی های شرکت انتقال گاز نیز گفت: بیش از 37 هزار کیلومتر خطوط لوله، بیش از 14 هزار کیلومتر حریم خطوط لوله، 701 پیگ لانچر رسیور، 1366 حفاظت کاتدیک و 2322 ماشین آلات، 317 واحد کمپرسوری و 86 عدد تأسیسات تقویت فشار گاز، دارایی های شرکت انتقال گاز هستند که بخشی از آنها برون سپاری می شوند.

وی در این نشست به خدمات، شاخص های کلیدی عملکرد و نحوه پرداخت، بهینه سازی برنامه های نگهداری و تعمیرات اشاره نمود و اضافه کرد: با توجه به تدوین نقشه راه 10 ساله از سال 1397 تا 1406، تا به امروز برون سپاری هفت عدد از تاسیسات تقویت فشار گاز قطعی شده و در گام نخست از مرحله بعد، برون سپاری تأسیسات و یاردهای کم ریسک از مهرماه 1400 شروع می گردد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، به چگونگی برون سپاری دارایی های فیزیکی این شرکت انتقال گاز ایران اشاره نمود و گفت: ما در برون سپاری، یک شریک تجاری و راهبردی خواهیم داشت و بهره برداری و تعمیرات موردی و برنامه ای، حراست، تعمیرات اساسی، بازرسی فنی، امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست(اچ اس ئی) و نگهداشت ساختمان و محوطه نیز طبق برنامه زمانبندی شد پنجساله، برون سپاری می شوند.

جمشیدی دانا در انتها درباره نحوه ارزیابی مناقصه گران اظهار کرد: این شرکت تابع قوانین و مقررات مناقصه ای شرکت های دولتی است و طبق فرآیند مناقصات، مناقصه گر با ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد و ارزیابی کیفی و ارزیابی صلاحیت معرفی خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8382

به "پیمانکاران شریک راهبردی و تجاری شرکت انتقال گاز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمانکاران شریک راهبردی و تجاری شرکت انتقال گاز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید