پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برخلاف خبر اعلام شده توسط بعضی رسانه ها، کادر فنی استقلال هیچ دستور و ماموریتی برای زدن ضربات پنالتی به ارسلان مطهری محول نکرده است.

پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از اینکه وریا غفوری در بازی مقابل الاهلی پنالتی حساسی را خراب کرد تا آبی پوشان بازنده این میدان را ترک نمایند، خبر رسید که کادر فنی استقلال ارسلان مطهری را به عنوان پنالتی زن اول تیم انتخاب نموده است.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال با رد این خبر بیان کرد چنین تصمیمی گرفته نشده و به مطهری اعلام ننموده ایم که از این به بعد پنالتی زن اول تیم است. نزدیکان ارسلان مطهری هم بیان کردند کادر فنی در این خصوص که پنالتی های تیم باید توسط او زده گردد حرفی به این بازیکن نزده اند.

البته ارسلان مطهری با توجه به شم گلزنی و قدرت شوتزنی که دارد، پنالتی زن خوبی است و از این که پنالتی های استقلال به او سپرده گردد استقبال می نماید، اما این موضوع به عنوان یک ماموریت یا دستور به او اعلام نشده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2953

به "پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید