پلمب 10 واحد اقامتی غیرمجاز در تکاب

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب گفت: 10 واحد اقامتی روستایی تکاب به دلیل پذیرش غیرقانونی پلمب شدند.

پلمب 10 واحد اقامتی غیرمجاز در تکاب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، امیر مطلوبی گفت: بر اساس گزارش های رسیده و بازدیدهای اجرا شده در راستای مبارزه با کرونا، 10 خانه روستایی در تکاب پلمب شدند چراکه این خانه ها تحت عنوان واحد اقامتی به شکل غیرقانونی، اقدام به پذیرش مسافر نموده بودند.

او اضافه نمود: مالکان این خانه ها علاوه بر اینکه هیچ گونه مجوزی از دستگاه های ذی ربط برای فعالیت گردشگری نداشتند، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایطی که پذیرش مسافر ممنوع بوده، اقدام به پذیرش مسافر می کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب توضیح داد: تنها واحدهای اقامتی که مجوز فعالیت داشته باشند، می توانند اقدام به پذیرش مسافر نمایند هرچند که همه واحدهای اقامتی در شرایط فعلی مجاز به پذیرش مسافر نیستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3885

به "پلمب 10 واحد اقامتی غیرمجاز در تکاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 10 واحد اقامتی غیرمجاز در تکاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید