پدیده پرتغالی بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تیاگو دانتاس، پدیده جوان بنفیکا با قراردادی قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

پدیده پرتغالی بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ باشگاه بوده که طی سالیان اخیر به جذب بازیکنان جوان اهمیت بسیار زیادی داده است. یکی از بهترین مثال ها در این مورد آلفونسو دیویس کانادایی بوده که در نوجوانی راهی بایرن شده و حالا به جرأت می توان از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا نام برد.

حالا باشگاه آلمانی در ادامه جذب بازیکنان جوان و آینده دار اقدام دیگری انجام داده است. در این راستا باشگاه بایرن مونیخ لحظاتی پیش به شکل رسمی گفت که هافبک جوان و تنها 20 ساله بنفیکا یعنی تیاگو دانتاس را به خدمت گرفته است.

دانتاس پیش از این در ترکیب تیم جوانان بنفیکا به میدان می رفت و طی فصول اخیر نمایش های قابل تحسینی را از خود ارائه داده بود؛ موضوعی که باعث شد چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به او دوخته شود اما نهایتاً این بایرن مونیخ بود که این بازیکن را با قراردادی قرضی و یک ساله به همراه بند خرید دائمی به خدمت گرفت. همچنین مقرر شده دانتاس در فصل جدید برای تیم دوم بایرن مونیخ در بوندسلیگا سه به میدان برود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7627

به "پدیده پرتغالی بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده پرتغالی بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید