پاکستان: مشاور امنیت ملی افغانستان رفتارش را اصلاح کند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر خارجه پاکستان ضمن تایید قطع روابط رسمی این کشور با مشاور امنیت ملی افغانستان، از او خواست تا رفتارش را اصلاح کند.

پاکستان: مشاور امنیت ملی افغانستان رفتارش را اصلاح کند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان از او خواست تا درباره سخنانش تامل نموده و رفتارش را اصلاح کند.

قریشی در یک گردهمایی در شهر مولتان پاکستان گفت: مشاور امنیت ملی افغانستان با دقت به من گوش بده، به اسم وزیر خارجه پاکستان می گویم، اگر از ادبیاتی که استفاده می کنی و یا تهمت هایی که علیه پاکستان مطرح می کنی دست برنداری، هیچ پاکستانی دست تو را نخواهد فشرد و با تو صحبت نخواهد کرد.

وی اضافه نمود: رفتارت را اصلاح کن و درباره آن تامل کن. من این را به جامعه جهانی می گویم که اگر این رفتار ادامه یابد، این شخص که خود را مشاور امنیت ملی افغانستان می خواند در واقع نقش مخرب صلح را ایفا می نماید.

به گزارش داون نیوز، وزیر خارجه پاکستان در ادامه هم اظهارات محب را تحریک آمیز و تضعیف کننده فرایند صلح خواند و مدعی شد که مشاور امنیت ملی افغانستان در حال ایجاد مانع در راستا صلح است و بجای بهبود شرایط برای بدتر کردن آن کوشش می نماید.

این نخستین باری است که پاکستان بطور رسمی قطع روابط این کشور با مشاور امنیت ملی افغانستان را تایید می نماید. تا به امروز دولت افغانستان به این اقدام پاکستان واکنش نشان نداده است.

محب پیش از این درباره گزارش های غیررسمی پیرامون تحریم سیاسی او به وسیله پاکستان گفته بود: قطع رابطه پاکستان با ما تاثیر چندانی ندارد، زیرا همین حالا رابطه خوب نیست. چه کاری را می توان مثال آورد که رابطه خوب با پاکستان را ثابت کند؟ پاکستان به جای قطع رابطه با ما بهتر است رابطه خود را با گروه های تروریستی قطع کند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12548

به "پاکستان: مشاور امنیت ملی افغانستان رفتارش را اصلاح کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان: مشاور امنیت ملی افغانستان رفتارش را اصلاح کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید