پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تدارکاتی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال امید ایران در آستانه مسابقات انتخابی المپیک گفت: به لحاظ داشتن بازیکنان خوب و مستعد، این یکی از بهترین تیم های امیدی است که داریم که امید زیادی برای راهیابی به المپیک دارد. نگاهی به بازیکنان تیم امید نشان می دهد چه سرمایه هایی در آن جمع هستند. این تیم می تواند در سالهای بعد، نسل طلایی فوتبال ایران شود.

پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تدارکاتی

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان شرح داد: از حضور بازیکنانی مثل قائدی و نورافکن که ستاره های لیگ برتر هستند تا بازیکنی مثل صیادمنش که از لیگ ترکیه می آید و دیگران، این امید را می دهد که انشاالله بعد از 4 دهه انتظار صعود به المپیک را ببینیم.

وی تاکید کرد: کره جنوبی اصلی ترین حریف ما در این گروه است، اما از تیم خوب ازبکستان هم نباید راحت عبور کرد. ازبک ها در بازی های تدارکاتی هم به پای تیم ما پیچیدند و نشان دادند تیم خوب و مدعی دارند. اما با همه این وجود اگر تیم ما در حد خودش باشد، مسئله ای برای صعود از این گروه نداریم.

پاشازاده خاطرنشان ساخت: اگر این تیم به المپیک راه یابد، در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که تمام این بازیکنان ستاره های بی چون و چرای فوتبال ایران خواهند شد و تعداد زیادی از آنها هم لژیونر می شوند. اما اگر این اتفاق نیفتد و از صعود به المپیک باز بمانیم، خیلی از این ستاره ها می سوزند و به سقف و حقشان در فوتبال نخواهند رسید.

ملی پوش پیشین کشورمان بیان داشت: این تیم همه چیزش خوب و استاندارد است و تنها چیزی که کمتر از حد استاندارد بود، تدارکی بود که برای آن دیده شد. متأسفانه این تیم نه بازی های تدارکاتی خوب و زیادی داشت و نه اردوهایی که بتوان به آن تکیه کرد. تیم المپیک کمتر از آنچه که باید دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

پاشازاده در خاتمه بیان داشت: تا بازی ها آغاز نشود نمی توان گفت برای این تیم چند درصد شانس صعود می توان قائل بود. اما در مجموع شخصاً امید زیادی به صعود به المپیک دارم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2247

به "پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید