پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیان کرد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل مصرف برق و گاز خود را کاهش دهند، مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی می شوند.

پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، امیر جهانشاهی اضافه کرد: با توجه به برودت و سرمای هوا، این طرح بر اساس تجربه پیروز همکاری مشترکان برق در صرفه جویی مصرف در تابستان سال جاری و در برای کاهش مصرف انرژی اجرا می گردد.

وی بیان نمود: در روزهای سرد افزایش بی سابقه مصرف گاز و انواع انرژی را شاهد هستیم و مشترکان به دلیل محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها و به منظور پیشگیری از قطع برق نسبت به کاهش حداقل 20 درصدی مصرف خود تا مناسب شدن شرایط آب و هوایی اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید نمود: به دلیل اینکه بخش زیادی از سوخت نیروگاه های برق کشور از گاز طبیعی تامین می گردد با مصرف صحیح برق می توان در مصرف گاز نیز صرفه جویی کرد.

وی بیان نمود: با مشارکت فعالانه مشترکان برق در این طرح می توان با راهکارهای ساده ای نظیر خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی، استفاده بیشتر از نور طبیعی و جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به کاهش مصرف برق و گاز اقدام کنیم.

جهانشاهی اظهار کرد: طرح تعویض یک میلیون کولرگازی فرسوده در مناطق گرمسیر کشور نیز از سوی وزارت نیرو در دستور کار واقع شده است که با هدف کاهش مصرف انرژی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تعویض کولرهای گازی فرسوده در مناطق گرمسیر، میزان مصرف این کولرها 50 درصد کاهش پیدا می نماید و در نتیجه یک هزار و 600 مگاوات از مصرف برق کشور صرفه جویی می گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در سفر ماه گذشته وزیر نیرو به استان کرمان، کتاب تاریخ صنعت برق استان کرمان که مجموعه ای ارزشمند از فعالیت ها و مستندات صنعت برق استان از ورود برق تا دوره معاصر است، رونمایی شد.

وی بیان نمود: همچنین از روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به دلیل اجرای طرح ابتکاری همراه با مردم که با هدف نزدیک تر شدن ارتباط مردم با مسئولان در حال اجراست، ازسوی وزیر نیرو تقدیر شد.

جهانشاهی با اشاره به طرح های درنظر گرفته شده تشویقی برای مشترکان برق کرمان اضافه کرد: مشترکان خوش حسابی که قبوض خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کردند در جشنواره خوش حسابی آذر ماه این شرکت جایزه خوش حسابی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق 7 شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد و بیش از 630 هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2525

به "پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید