شرایط بازدهی صنایع مختلف بورس در 5 ماه نخست 99 ، دارویی ها جامانده بزرگ بازار سهام

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، در حالی که افت 11 درصدی شاخص کل بورس در یک هفته اخیر بسیاری از معامله گران را نسبت به ادامه فرایند بازار سهام نگران کرده است اما نگاهی به عملکرد بورس از ابتدای سال جاری نشان می دهد که با وجود این افت شدید، بازار سهام در 5 ماه نخست سال جاری بیش از 100 درصد بازدهی داشته است.

شرایط بازدهی صنایع مختلف بورس در 5 ماه نخست 99 ، دارویی ها جامانده بزرگ بازار سهام

بازدهی 127 درصدی شاخص کل در 5 ماه نخست سال در حالی به ثبت رسیده که رشد شاخص کل هم وزن نیز 101 درصد بوده است. در میان گروه های صنعتی، صنایعی چون خودروسازی و قطعات، شرکت های چندرشته ای و فراورده های نفتی به ترتیب با 182.5، 173.8 و 167 درصد بیشتری بازدهی را داشته اند و این در حالی است که گروه انبوه سازینیز دیگر گروهی بوده که بیش از 150 درصد بازدهی را توانسته به ثبت برساند.

در میان گروه های پرتقاضا و بزرگ بازار سهام، گروه دارویی یکی از صنایعی است که به نظر می رسد پس از عملکرد فوق العاده در سه ماهه پایانی سال گذشته در 5 ماه نخست امسال از سایر گروه ها جامانده و تنها 62 درصد بازدهی را در 5 سال نخست سال به ثبت رسانده که از شاخص کل هم وزن نیز بسیار کمتر بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6852

به "شرایط بازدهی صنایع مختلف بورس در 5 ماه نخست 99 ، دارویی ها جامانده بزرگ بازار سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازدهی صنایع مختلف بورس در 5 ماه نخست 99 ، دارویی ها جامانده بزرگ بازار سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید