واکنش زیدان به برکناری والورده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی رئال مادرید نسبت به اخراج سرمربی پیشین بارسلونا واکنش نشان داد.

واکنش زیدان به برکناری والورده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته بیستم لالیگا به مصاف سویا می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نباید چیزی را عوض کنیم و باید به این فرایند ادامه دهیم. فتح سوپرجام اسپانیا چیزی را عوض نکرد. ما روز به روز کار می کنیم. می خواهیم به خوب تمرین کردنمان ادامه دهیم. فصل خیلی طولانی است. سویا حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره احتمال این که ایکر کاسیاس روزی رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا شود، گفت: از برنامه های کاسیاس خبر ندارم. مانند همواره برایش بهترین ها را آرزو می کنم اما نمی خواهم خود را وارد چنین بحث هایی کنم.

بازیکنان سویا قرار است پیش از شروع بازی برای رئال مادرید تونل افتخار تشکیل دهند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: نمی دانم این موضوع کمکی به ما می نماید یا نه. هر کسی عادت های خاص خودش را دارد و اگر این کار را نمی کردند آن را می پذیرفتیم. ما فاتح سوپرجام شدیم اما آن ها به سانتیاگو برنابئو می آیند تا یک بازی فوتبال برگزار نمایند و تنها به این موضوع فکر خواهند کرد. ما هم باید تمرکزمان روی بازی باشد و نه به اتفاق های پیش از بازی.

یولن لوپتگی، سرمربی سویا که سابقه راهنمایی رئال مادرید را داشت به برنابئو بر می شود. زیدان درباره سرمربی اسپانیایی گفت: نمی خواهم در این رابطه توضیحی بدهم. در هر لحظه باید زندگی کنید. او می خواست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. لوپتگی یک سرمربی است و آن را همواره نشان داده است. نمی خواهم در خصوص زمان حضورش در مادرید صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که سرمربی خیلی خوبی است.

ارنستو والورده بامداد سه شنبه برکنار شد تا کیکه ستین راهنمایی بارسلونا را بر عهده بگیرد. زیدان در خصوص این اتفاق گفت: نمی خواهم خود را وارد چنین مسائلی کنم. در ابتدا ابراز تاسف می کنم. شرایط خوبی نیست. او نشان داد سرمربی خیلی خوبی است و برایش احترام قائل هستم. شرایط در باشگاه های بزرگ این چنین است و تغییر نخواهد کرد. می دانم اگر در دو بازی شکست بخوریم مانند یک ماه و نیم پیش از من دوباره انتقاد خواهند کرد. نمی توانیم همواره خوب بازی کنیم. باید کوشش کنیم تمام توان مان را به کار ببریم و سپس این شما هستید که می گویید خوب هستیم یا بد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2398

به "واکنش زیدان به برکناری والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش زیدان به برکناری والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید