همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایرشرکت هواپیمایی عمان ایر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، امروزه با افزایش شرکت های مختلف هواپیمایی خصوصی و ملی بازار رقابت در بین این شرکت ها بسیار داغ است و هرکدام به راحتی بیشتر مسافران در هنگام نشستن بر روی جایگاه توجه ویژه ای دارند و سعی شان بر این است که تمام امکانات رفاهی را برای جلب توجه مسافران فراهم نمایند. در انواعی از پروازها مسافران می توانند در هواپیما به عنوان نوعی هتل از خدمات آن برای استراحت استفاده نمایند؛ قیمت این پروازها به نسبت امکانات شان متغیر است. کشور عمان در همسایگی کشورمان ایران دارای شرکتهای هواپیمایی است که ما در این مطلب قصد داریم شما را با شرکت هواپیمایی عمان ایر و پرواز بیزینس کلاس آن آشنا کنیم.

همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایرشرکت هواپیمایی عمان ایر

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

شرکت هواپیمایی عمان ایر

هواپیمایی عمان ایر، به عنوان یکی از ایرلاین های ملی کشور عمان و نیز هواپیمایی آسیایی، 45 هواپیما در اختیار دارد. مرکز اصلی هواپیمایی عمان ایر در فرودگاه بین المللی شهر مسقط در السیب قرار گرفته است. در حال حاضر بیشترین میزان پروازهای شرکت هواپیمایی عمان ایر به مقصد کشور هند صورت می گیرد.

شرکت هواپیمایی عمان ایر برای اولین بار در جهان بهترین خدمات استفاده از وای فای با سرعت بالا و استفاده از تلفن همراه در آسمان را ارائه کرد. از جمله افتخارات این شرکت هواپیمایی کسب جایزه طلا برای بهترین هواپیمایی سال در فرانسه است. هم چنین این شرکت هواپیمایی کسب مدال بهترین ایرلاین خاورمیانه به سبب خدمات و سرویس خدمه پروازی مناسب را از آن خود نموده است.

این شرکت هواپیمایی با پرواز های داخلی و خارجی سبب رونق شهر مسقط به عنوان مرکز فعالیت های تجاری،صنعتی و توریستی شده است. شما می توانید با این شرکت هواپیمایی به 50مقصد در 27کشور جهان با مناسب ترین هزینه سفر کنید.

پرواز سریع و امکان استفاده از اینترنت در هواپیما و نیز قیمت مناسب بلیط از ویژگی های این شرکت هواپیمایی است که مسافران را ترغیب می نماید تا برای سفر های خود از این شرکت هواپیمایی استفاده نمایند. امنیت بالای این شرکت هواپیمایی نیز معروف است زیرا هیچ حادثه طبیعی چون آسمان خراش ها باعث ضرر رساندن به هواپیما های این شرکت نشده است. تنها یک مورد بمب گذاری گزارش داده شده است که آن هم فورا چک شد ولی این خبر پس از آنالیز های لازم تکذیب می گردد.

مسئولان شهر مسقط پایتخت عمان توجه بسیاری به جذب جهانگرد دارند و به خطوط هوایی شهر مسقط خصوصا شرکت هواپیمایی عمان ایر توجه ویژه ای نشان میدهند. از دیگر ویژگی های مطلوب این شرکت هواپیمایی امکان خرید آنلاین بلیط است که در زمینه عدم اتلاف وقت مسافران تاثیر به سزایی داشته است.

شرکت هواپیمایی عمان ایر پرواز های خود را در سه کلاس: فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس انجام می دهد.

پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایر

این شرکت هواپیمایی به سبب جایگاه های راحتی که برای مسافران در بخش بیزینس کلاس طراحی نموده، در جهان معروف شده است. جایگاه هایی با کیفیت مناسب و راحتی بسیار و همچنین فضایی آرام برای مسافران خود در سفرهای تجاری فراهم نموده است؛ تا مسافران که اغلب از تجار هستند بعد از یک تایم کاری در آسودگی کامل سفر خود را سپری نمایند. همان طور که از نام این کلاس معین است؛ تجار و بازرگانان معروف بیشتر از این کلاس برای سفرهای خود استفاده می نمایند.

در بخشی از این جایگاه ها چراغ مطالعه کوچیکی برای زمانی که قصد مطالعه اسناد و مدارک خاص خود را دارید، تعبیه شده است. جایگاه های این پرواز از پشتی جایگاه گرفته تا عمق جایگاه و جای پا را می توانید به صورت برقی تنظیم کنید. از ویژگی های مطلوب بخش بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایر جایگاه های تخت خواب شو آنهاست که به راحتی می توانید جایگاه خود را به حال خوابیده باز کنید و در فضای 188سانتی آن استراحت کنید و یا بخوابید. این بخش امکان دیگری را نیز برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است به طوری که اگر شما قصد خوابیدن دارید اما نور هواپیما مزاحم خواب شماست، می توانید نور قسمت خود را به دلخواه تنظیم کنید.

جالب است بدانید که شرکت هواپیمایی عمان ایر در پرواز های بیزینس کلاس خود از مسافران با انواع غذا های سرد در ظروف چینی پذیرایی می نماید. هم چنین انواع دسر، میوه و سایر مخلفات را هم به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهند.

شما می توانید در پرواز های شرکت هواپیمایی عمان ایر غذاهای متنوعی را براساس رژیم غذایی خود سفارش دهید. مسئولان این شرکت برای این پرواز منوی ویژه گیاهخواران، منوی غذاهای کم کالری، منوی غذاهای کم چرب و نیز منوی غذاهای کم نمک و حتی منویی مخصوص بیمارن دیابتی و نیز غذاهایی با طبخ حلال برای مسافران مسلمان در نظر گرفته اند.

امکانات هواپیمایی عمان ایر

در این پرواز شما می توانید از انواع میان وعده های مختلف شامل غذای بچه ها و سینی میوه (که شامل چنید مدل میوه تازه است) و هم چنین سبزیجات خام بهره ببرید. در پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایر شما می توانید از تماشای فیلم در تلوزیون اختصاصی به صورت خوابیده بر روی جایگاه هایی راحت لذت ببرید.

در پرواز بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی شما مجاز به حمل تنها 40 کیلوگرم بار هستید. علاوه بر این ضروری است بدانید که ابعاد چمدان شما نیز نباید بیشتر از 158 سانتی متر هست. بار دستی شما هم نباید بیشتر از 14کیلوگرم است و ابعاد کیف دستی تان هم باید از 115 سانتی متر بیشتر نگردد. این شرکت هواپیمایی حتی امکانات رفاهی در فرودگاه از جمله سالن vip و نیز کانترهای چک این جداگانه برای مسافران بخش بیزنس کلاس خود در نظر گرفته است.

0

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: دلتابان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7567

به "همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایرشرکت هواپیمایی عمان ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی عمان ایرشرکت هواپیمایی عمان ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید