هالند: یکی از بهترین لحظات زندگی ام، شنیدن نامم از سوی هواداران دورتموند است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهاجم نروژی زردپوشان وستفالن می گوید یکی از بهترین لحظات زندگی اش، شنیدن نامش از سوی هواداران دورتموند است که یکصدا نام او را صدا می زنند.

هالند: یکی از بهترین لحظات زندگی ام، شنیدن نامم از سوی هواداران دورتموند است

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند که در پنجره زمستانی اخیر با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال داشت، در نهایت ترجیح داد از سالزبورگ اتریش راهی بوروسیا دورتموند شود، از فعالیت هایش در روزهای قرنطینه در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) سخن گفت.

مهاجم نروژی زردپوشان وستفالن که شروعی طوفانی در دورتموند داشته و در 11 بازی 12 گل برای تیم تحت هدایت لوسین فاوره به ثمر رسانده، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند گفت: من تمرین و مدیتیشن زیادی انجام می دهم و با دوستانم فیفا (بازی کامپیوتری) بازی می کنیم. غذای مورد علاقه ام هم پیتزای کباب است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: صادقانه می گویم که یکی از بهترین لحظات زندگی ام تا به امروز، شنیدن نامم از سوی هواداران دورتموند است که یکصدا نامم را صدا می زنند. هر موقع که این اتفاق می افتد، فوق العاده و البته وصف ناپذیر است. دیدن آن دیوار زرد (سکوهای هواداران دوآتشه دورتموند) و تمامی هواداران تیم فوق العاده است. این یکی از بهترین احساساتی است که می توانید داشته باشید.

پدیده نروژی دورتموند همچنین با اشاره به اینکه الگوهایش در فوتبال کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ بوده است، از هم تیمی دانمارکی خود هم به عنوان بهترین دوستش در دورتموند یاد کرد و گفت: من و توماس دلانی به یک زبان با هم صحبت می کنیم و می توانم با او به زبان نروژی حرف بزنم. به همین خاطر می گویم بهترین دوستم در دورتموند، دلانی است.

هالند همچنین در سرانجام در پیامی خطاب به بچه هایی که ممکن است دوست داشته باشند جا پای او بگذارند، گفت: همواره تشنه موفقیت باشید و همواره چشم به توپ و گلزنی داشته باشید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4263

به "هالند: یکی از بهترین لحظات زندگی ام، شنیدن نامم از سوی هواداران دورتموند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند: یکی از بهترین لحظات زندگی ام، شنیدن نامم از سوی هواداران دورتموند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید