نوده فراهانی: اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن ها هم باید تعطیل باشند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه اصناف مصوبات بهداشتی ستاد ملی کرونا را رعایت می نمایند، گفت: این در حالی است که در زمان تعطیلات اصناف، بانک ها، مراکز بیمه و مالیاتی باز هستند.

نوده فراهانی: اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن ها هم باید تعطیل باشند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، قاسم نوده فراهانی در یک برنامه خبری گفت: دستورالعمل های بهداشتی تنها برای اصناف نیست با این حال علیرغم تعطیلی اصناف، متأسفانه بانک ها، در این ایام باز هستند و این در حالی است که اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن ها هم باید تعطیل باشند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه علیرغم تعطیلی اصناف مراکز مالیاتی و بیمه ای نیز باز هستند، اضافه نمود: ازدحام جمعیت در این مراکز نیز بسیار زیاد است و هیچ گونه توجهی به تعطیلی این مراکز نمی گردد.

وی گفت: دیواری کوتاه تر از اصناف نیست، ما همکاری می کنیم، ولی باید به مسائل اصناف رسیدگی گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران در واکنش به ادعا های بعضی مشاغل مبنی بر کوتاهی اتحادیه های صنفی در اعلام نکردن تعطیلی به زیرمجموعه خود بیان داشت: با توجه به اینکه دستورالعمل تعطیلی اصناف در روز پنج شنبه هفته گذشته ابلاغ شد و در این روز اتحادیه های صنفی تعطیل هستند، بنابراین به وسیله پیامک به رؤسای اتحادیه های صنفی موضوع تعطیلی 10 روزه اصناف از روز شنبه 21 فروردین ابلاغ شد، اما با توجه به تعطیلات پنج شنبه و آدینه، بعضی اتحادیه ها امکان اطلاع رسانی به موقع به زیرمجموعه های خود را نداشتند. البته با توجه به بازرسی های اجرا شده اغلب اصناف از مصوبه ستاد ملی کرونا تمکین نموده بودند.

نوده فراهانی گفت: بیمه، مالیات و ... مسائلی برای اصناف ایجاد می نماید که دولت باید به این موارد رسیدگی کند تا اصناف در شرایط کرونایی با سختی و زیان بیشتر روبرو نشوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11275

به "نوده فراهانی: اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن ها هم باید تعطیل باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوده فراهانی: اصناف با بانک ها در ارتباط هستند و آن ها هم باید تعطیل باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید