نمایش زنده یک انیمیشن در فضای مجازی تنها با یک اجرا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مریم کتان فروش از اجرای یک انیمیشن به صورت زنده و بداهه در فضای مجازی اطلاع داد و تاکید نمود این پروژه تنها یک بار اجرا خواهد شد.

نمایش زنده یک انیمیشن در فضای مجازی تنها با یک اجرا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مریم کتان فروش کارگردان انیمیشن درباره فعالیت های تازه خود در حوزه انیمیشن گفت: در حال حاضر پیش فراوری یک مستند انیمیشن را شروع نموده ام. این مستند انیمیشن یک موضوع اجتماعی دارد که در این پروژه قرار است برای روایت آن از انیمیشن آبستره استفاده کنم.

وی بیان نمود: با توجه به زمان طولانی پیش فراوری، فراوری این مستند انیمیشن در سال آینده انجام خواهد شد.

این کارگردان انیمیشن تاکید نمود: همچنین در حال آماده کردن یک انیمیشن لایو هستم که می توان گفت اجرای آن به صورت زنده در فضای مجازی قابل مشاهده است.

وی بیان نمود: فرمتی که برای این انیمیشن مورد استفاده قرار خواهم داد، فرمت لایو آیدیو ویژوال است که بخش صدای آن زنده است و علاوه بر آن هنگام اجرا، تدوین نیز به صورت زنده انجام می گردد. در واقع می توان گفت این اجرا به صورت بداهه نمایش داده می گردد.

این هنرمند تاکید نمود: البته این را باید بگویم که بخش تصویری این کار بداهه نیست و یک سری فوتیج که از قبل آماده شده، خواهیم داشت که هنگام اجرا آن ها را تدوین می کنیم.

وی شرح داد: برای این پروژه اسمی انتخاب نشده است. تصاویر این انیمیشن نیز آبستره است و با توجه به اجرای بداهه، نمی توان گفت که با چه موضوعی ساخته و اجرا می گردد.

کتان فروش در خاتمه گفت: این انیمیشن تنها یک اجرا دارد و زمان آن به بعد از کرونا موکول می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6023

به "نمایش زنده یک انیمیشن در فضای مجازی تنها با یک اجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش زنده یک انیمیشن در فضای مجازی تنها با یک اجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید