نشت ایستگاه فضایی بین المللی موقتا مهار شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مهندسان سازمان فضایی فدرال روسیه در همکاری با فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در حال تلاش برای مهار نشت هوایی ایستگاه هستند.

نشت ایستگاه فضایی بین المللی موقتا مهار شد

به گزارش خبرنگاری فناوری خبرنگاران، فرمانده کریس کسیدی از ناسا روز سه شنبه کنترل ایستگاه فضایی را به سرگئی ریژیکوف، کیهان نورد روسی، تحویل می دهد. کسیدی که از فضانوردان حرفه ای ناسا است روز چهارشنبه به همراه همکاران خود از ایستگاه فضایی جدا شده و در قزاقستان فرود می آید. تمام رویداد های این فرود از سایت ناسا قابل مشاهده خواهد بود.

وقتی کسیدی با دو خدمه روسی ایستگاه را ترک کند، سفر فضانوردان جدید رسما آغاز خواهد شد. فرمانده ریژیکوف تا ماه آوریل با کیت روبین و سرگئی کود-سرورکوف مهندسان فضایی ناسا و سازمان فضایی فدرال روسیه (روسکوسموس) در ایستگاه خواهد ماند.

اعضای خدمه روسی می توانند موقتا نشت هوا در داخل ایستگاه فضایی بین المللی را متوقف کنند. این نشت که چندین ماه است مورد بررسی قرار گرفته، با سرعت و اندازه فعلی اش همچنان خطری برای خدمه ایجاد نخواهد کرد. اما مهندسان روسکوسموس در حال کار کردن با ایستگاه برای تهیه برنامه ای مناسب جهت مهر و موم دائمی محل های مشکوک به نشت هستند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7881

به "نشت ایستگاه فضایی بین المللی موقتا مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت ایستگاه فضایی بین المللی موقتا مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید