معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس ، اقامتی لوکس با قیمت متوسط

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همانطور که آگاه هستید، تفلیس پایتخت و مهمترین شهر گرجستان است که به دلایل مختلفی از جمله برخورداری از جاذبه های جذاب توریستی و اماکن فوق العاده دیدنی گردشگری خود، همه ساله با استقبال بسیار زیادی از سوی عموم گردشگران اقصی نقاط دنیا روبرو می گردد. در شهر تفلیس همه نوع مکان اقامتی برای اسکان شما در طول مدت زمان سفرتان به این نقطه از سرزمین ارمنی ها وجود دارد، اما با این حال ما می خواهیم این بار تنها در مورد تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس صحبت و قدری بیش از پیش شما را با امکانات و هزینه های اقامتی در معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس آشنا کنیم.

معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس ، اقامتی لوکس با قیمت متوسط

هتل ستاره روستاولی | Rustaveli Hotel

روستاولی نام یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده که بطور متوسط می توان با پرداخت هزینه ای بین 195 تا 285 لاری در آن به یک اتاق مجهز و یا سوئیت نقلی دست پیدا کرد. اتاق های هتل روستاولی هر کدام به یک شکل دیزاین شده و هیچ کدام از اتاق های این مجموعه اقامتی دارای فاکتورهای مشابه به لحاظ بصری و ظاهری با یکدیگر نیستند. تمام سوئیت ها و اتاق های پنجمین هتل برتر اسپا دارای امکاناتی از قبیل اینترنت، میزکار، یخچال، تلویزیون، سشوار، تخت، سرویس بهداشتی و حمام بوده و می توان با اقامت در این مجموعه، خود را میهمان وعده های رایگان صبحانه ای و همچنین یک ماساژ حسابی در آن کرد. در مورد هتل روستاولی بد نیست بدانید که زمان پذیرش آن راس ساعت 2 بعدازظهر و زمان تسویه اتاق ها نیز درست راس ساعت 12 ظهر هست. اجازه ورود مسافرانی که دارای حیوانات خانگی هستند، به هیچ عنوان داده نمی گردد. گفتنی است اقامت بچه ها کمتر از 6 سال در هتل روستاولی به شرط استفاده از تخت های موجود در اتاق ها و سوئیت های آن، کاملا رایگان بحساب می آید و در عوض اگر مسافری تقاضای یک تخت اضافه در اتاق خود داشته باشد، باید برای اجاره هر شب آن چیزی نزدیک به 33 لاری پرداخت نماید. همچنین توصیه می کنیم پیش از انجام امضاهای لازم برای رزرو و دریافت اتاق، حتما از شرایط لغو و یا پیش پراخت آن اطمینان حاصل نمایید تا خدایی نانموده به هنگام تسویه و خارج شدن از هتل دچار مشکل نشوید.

هتل کینگ دیوید | King David Hotel

کینگ دیوید یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده که می تواند با 16 اتاق فوق مجهز و فول امکانات خود پذیرای جمعی از شما گردشگران و توریست های عزیز سفر نموده به پایتخت کشور گرجستان باشد. این مجموعه اقامتی 3 ستاره درست در بخش تفریحاتی و تجاری تفلیس واقع شده و این امکان را برای مسافران خود فراهم آورده تا بتوانند در کنار اقامت در این هتل از سایر جاذبه های تاریخی و معماری بناهای موجود در حوالی این مکان بازدید بعمل آورند. متوسط رزرو یک اتاق از هتل کینگ دیوید تقریبا چیزی بین 1230 تا 2180 لاری بوده و باید این را نیز خاطر نشان کرد که اجازه اقامت به گردشگران و مسافرانی که دارای حیوان خانگی باشند، در این مجموعه اقامتی و پذیرایی داده نمی گردد. زمان تقاضای رزرو هتل، ساعت 14 و زمان تسویه نیز ساعت 12 قرار داده شده است. ضروری است بدانید فاصله هتل اقامتی کینگ دیوید تا فرودگاه بین المللی تفلیس تنها 20.7 کیلومتر بوده و این اقامتگاه نوساز و سه ستاره در حدفاصل اندکی از اماکن تفریحاتی شهر قرار گرفته است. بد نیست در گوشه ای از ذهن خود این نکته را نیز به خاطر بسپارید که حتما پیش از رزرو و تحویل دریافت اتاق از شرایط کنسلی و یا پیش پرداخت آن اطلاع حاصل نمایید. از قلم نیفتد که اقامت بچه ها زیر شش سال در صورت استفاده از تخت های موجود در اتاق های هتل کینگ دیوید که یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده، کاملا رایگان هست.

هتل ماریون | Marionn Hotel

این هتل نیز یکی از بهترین اماکن اقامتی موجود در بخش مرکزی شهر تفلیس است که می توان با پرداخت مبلغی بین 245 تا 1000 لاری، یکی از اتاق ها و یا سوئیت های آن را رزرو کرد. هتل ماریون معمولا در تمام طول سال دارای اتاق های کاملا پر و یا از قبل رزرو شده بوده، چرا که به دلیل موقعیت مکانی این مجموعه اقامتی، مسافران آن می توانند به سادگی به اقصی نقاط شهر تفلیس دست پیدا و در صورت داشتن وقت کافی از تمام جاذبه های جذاب توریستی و گردشگری موجود در این شهر دیدن نمایند. این هتل بطور کلی از 21 اتاق و سوئیت اقامتی برخوردار بوده که چیدمان فضای داخلی هر کدام از آنان نیز به شیوه کاملا امروزی و مدرن هست. ساختمان این هتل با اینکه در محدوده مرکزی و پر ازدحام شهر تفلیس قرار گرفته، اما به دلیل ظاهر متفاوتی که به نسبت سایر اماکن تاریخی و باستانی موجود در اطرافش دارد، به راحتی قابل تشخیص است. از جمله امکانات اتاق های هتل ماریون می توان به رستوران، صبحانه و اینترنت رایگان، پارکینگ اشاره داشت. توجه داشته باشید که در این هتل شهر تفلیس نیز اجازه اقامت به افرادی که دارای حیوان خانگی باشند، به هیچ عنوان داده نمی گردد. فاصله هتل ماریون از فرودگاه بین المللی شهر تفلیس حدودا 15 کیلومتر است و گردشگران و مسافران محترمی که این مجموعه اقامتی را برای خود و همراهانشان انتخاب می نمایند، می توانند نام خود را در تورهای گشت و گذار این هتل که در سطح شهر تفلیس برگزار می شوند، ثبت نمایند تا بدین وسیله به یک گردش مفرح در اقصی نقاط پایتخت گرجستان دست پیدا نمایند. گفتنی است ساعت پذیرش هتل 13 و ساعت چک اوت آن نیز 12 در نظر گرفته شده و علاوه بر آن بد نیست بدانید که بهتر است پیش از رزرو و دریافت اتاق از این هتل، ابتدا قوانین لغو و یا پیش پرداخت آن را مطالعه نمایید. شایان ذکر است که اقامت بچه ها کمتر از 6 سال به شرط استفاده از تخت های موجود در اتاق ها کاملا رایگان بوده و در صورت تقاضای یک تخت خواب اضافه نیز بایستی به ازای هر شب اقامت خود، رقمی معادل با 57 لاری را پرداخت نمایید.

هتل بتسیز | Betsys Hotel

بتسیز نام یکی دیگر از اماکن اقامتی شهر تفلیس بوده که می توان با پرداخت هزینه ای بین 200 تا 275 لاری که اتفاقا در مقایسه با دیگر هتل های سه ستاره نیز بسیار مقرون به صرفه تلقی می گردد، یکی از اتاق های آن را رزرو نمود. هتل بتسیز بر روی دامنه های کوهستان متاتسمیدا واقع شده و به همین خاطر مسافران و گردشگرانی که در آن اقامت نموده اند، می توانند در کنار لذت بردن از تمام امکانات رفاهی و خدمات جانبی آن، به یک چشم انداز فوق العاده جذاب از نمای کلی شهر تفلیس نیز دست پیدا نمایند. گفتنی است که در تفلیس از این هتل سه ستاره به عنوان هشتمین هتل تجاری برتر شهری نیز یاد می گردد. هتل بتسیز دارای امکانات مختلف و متنوعی است که از جمله آنان می توان به پارکینگ و صبحانه و اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی و استخر، رستوران و سایر امکانات مربوط به لابی و اتاق های اقماتی مسافران اشاره داشت. توجه داشته باشید در این مکان اقامتی که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس هست نیز ورود مسافر با حیوان خانگی کاملا ممنوع بوده و زمان پذیرش بین ساعت 13:30 تا 14 و زمان تحویل اتاق و تسویه نیز بین ساعت 11:30 تا 12 صورت می گیرد. گردشگران و مسافرانی که قصد اقامت در این هتل سه ستاره را نموده اند، باید بدانند که اولا بایستی از شرایط کنسلی و یا مبلغ پیش پرداخت جهت رزرو اتاق های این مجموعه اطلاعات کسب نمایند و ثانیا بدانند که اقامت بچه ها کمتر از دو سال در تخت خواب های مخصوص آنان به ازای هر شب حدودا 25 لاری و استفاده از یک تخت اضافه در اتاق نیز برای هر شب اقامت تقریبا 35 لاری هزینه به همراه خواهد داشت.

هتل اوریون | Orion Hotel

هتل اوریون یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده که تنها در حدفاصل 100 متری از خیابان معروف چاوچاوادزه قرار گرفته است. اقامت اوریون این اجازه را به شما می دهد تا با اسکان یافتن در ناحیه مرکزی شهر، بتوانید به جاذبه های گردشگری و همچنین مراکز خرید موجود در پایتخت گرجستان دست پیدا نمایید. این هتل مجموعا از 42 اتاق برخوردار بوده و می توان از جمله امکانات آن به اینترنت رایگان و پر سرعت، رستوران محلی و بین المللی، صبحانه، پارکینگ، سالن بیلیارد و همچنین سایر امکانات و خدمات موجود در اتاق های این مجموعه اقامتی اشاره نمود. گفتنی است اجاره اتاق های هتل اوریون با توجه به امکانات متنوع و مختلفی که برای هر اتاق تعبیه شده، چیزی بین 230 تا 285 لاری هزینه خواهد داشت. گردشگران و میهمانان این هتل توجه داشته باشند که برخلاف سایر هتل های گفته شده تا این قسمت از مطلب، در هتل اوریون اجازه اقامت به کسانی که دارای حیوانات اهالی و خانگی هستند نیز داده می گردد و هیچ مسئله ای برای رزرو اتاق از سوی این افراد وجود ندارد! منتهی بد نیست پیش از رزرو و پرداخت مبلغ پیش پرداخت، حتما از شرایط کنسلی و همچنین زمان های پذیرش و چک اوت هتل که به تربیت 14 و 12 ظهر بوده نیز اطلاع حاصل نمایید. از دیگر نکات قابل تامل در مورد رزرو و اقامت در این هتل می توان از هزینه کاملا مجانی اقامت میهمانان کمتر از 3 سال به شرط استفاده از تخت های معمولیِ قرار گرفته در اتاق ها و همچنین پرداخت شبی 50 لاری اضافه برای آن دسته از مسافرانی که درخواست تخت اضافی برای اتاق خود می نمایند، نام برد.

هتل میروبل | Mirobelle Hotel

هتل میروبل نیز از دیگر هتل های استقرار یافته در بخش میانی شهر تفلیس است که می توان با پرداخت چیزی بین 125 تا 215 لاری یکی از 14 اتاق کاملا مجهز و مقرون به صرفه آن را رزرو نمود. از جمله امکانات قال توجه موجود در هتل میروبل بایستی به استفاده از رنگ های روشن در فضاسازی بخش های مختلف هتل، اینترنت وای فای و صبحانه رایگان، دکوراسیون کلاسیک و سنتی آن و همچنین سیستم تهویه مناسبی که برای هر کدام از اتاق های این هتل در نظر گرفته شده، اشاره داشت. از قلم نیفتد که زمان تسویه اتاق ها بین ساعات 12 تا 13 و همچنین پذیرش نیز در این هتل بصورت کاملا 24 ساعته صورت می گیرد. همچنین در مورد این هتل که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده نیز بد نیست بدانید که رزرو و اقامت گردشگران و مسافرانی که با خود حیوانات خانگی و یا اهلی نیز دارند، امکان پذیر است و اقامت بچه ها کمتر از 6 سال به شرط استفاده از تخت های معمولی و یا تخت خواب های اضافی کاملا رایگان بحساب می آید. ناگفته نماند که اجاره هر شب تخت اضافه در هتل میروبل چیزی نزدیک به 40 لاری برای صاحب اتاق خرج به همراه خواهد داشت!

هتل الد تون | Orion Old Town Hotel

همانطور که از نام این هتل نیز معین است، این مکان اقامتی در بخش تاریخی و قدیمی شهر تفلیس قرار گرفته و به همین خاطر مسافران و گردشگرانی که برای اقامت خود این مکان اقامتی جذاب را انتخاب نمایند، قطعا به راحتی می توانند با سایر جاذبه های تاریخی و قدمتی تفلیس نیز از نزدیک رو به رو شوند. هزینه رزرو و اجاره اتاق های این هتل 3 ستاره بسیار مقرون به صرفه بوده و می توان با پرداخت چیزی بین 200 تا 300 لاری، یک کدام از سوئیت ها و یا اتاق های این هتل را انتخاب کرد. میهمانان و گردشگران عزیز مراجعه نموده به این هتل توجه داشته باشند که امکان اقامت برای آن دسته از افراد دارای حیوانات خانگی نیز در این هتل کاملا آزاد و رایگان خواهد بود. همچنین مسافران کمتر از 2 سال نیز می توانند با استفاده از تخت خواب های مخصوص بچه ها، اقامتی کاملا مجانی را در این مکان اقامتی 3 ستاره تجربه نمایند. از قلم باز نماند که استفاده از تخت خواب های اضافی به ازای هر شب 50 لاری برایتان هزینه به بار خواهد داشت، اما اگر سن فرد متقاضی برای دریافت این تخت های اضافه کمتر از 12 سال باشد، یک تخفیف 50٪ شامل حال وی شده و می تواند برای هر شب کرایه این تخت ها مبلغ 25 لاری را متحمل گردد.

هتل کوپالا | Kopala Hotel

کوپالا نام ششمین هتل مقرون به صرفه و کاملا عاشقانه موجود در شهر تفلیس است که می توان با پرداخت مبلغی بین 160 تا 490 لاری پیروز به رزرو یک کدام از اتاق های مجهز موجود در این مجموعه اقامتی و پذیرایی مدرن و مجلل شد. هتل کوپالا که یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده، دارای یک رستوران فوق العاده معتبر در دل خود است که می توان در آن با بهترین غذاهای اصیل گرجی و همچنین بین المللی روبرو شد و با تاریک شدن هوا به طرف بام بلند آن رفت تا با چشم اندازی شگرف رو به رو شد. جالب است بدانید در هتل کوپالا هیچ اتاق و سوئیتی برای گردشگران و مسافرانی که با خود حیوان خانگی و اهلی دارند، در نظر گرفته نمی گردد! اتاق های این هتل از فضای کافی برای قرار دادن تخت اضافه برخوردار نیستند و تازه اقامت بچه ها و اطفال خردسال نیز در این مجموعه اقامتی اصلا امکانپذیر نیست. حال با این شرایط اگر باز هم علاقمند به حضور در این هتل رمانتیک هستید، شاید بد نباشد بدانید که زمان پذیرش هتل از ساعت 14 بعدازظهر شروع می گردد و زمان چک اوت و تسویه اتاق ها نیز تنها تا ساعت 12 ظهر امکانپذیر است.

هتل دمی | Demi Hotel

بی شک یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس، هتل دمی است که نام آن در بین 10 هتل برتز مالی پایتخت گرجستان نیز به چشم می خورد. هتل دمی دارای امکانات مختلفی از جمله صبحانه و اینترنت پر سرعت رایگان، سالن بدنسازی، اتاق های کاملا مجهز و همچنین رستورانی با غذاهای فوق العاده خوشمزه و بین المللی است. از نکات قابل توجه در مورد هتل دمی این است که اولا اقامت برای آن دسته از گردشگران و میهمانان محترمی که دارای حیوانات خانگی هستند، کاملا ممنوع است و دوما اقامت بچه ها کمتر از سه سال نیز به شرط استفاده از تخت خواب های مخصوص بچه ها کاملا رایگان بوده و هزینه اجاره یک شب تخت اضافه نیز چیزی در حدود 10 لاری برایتان خواهد بود. زمان تسویه و تحویل اتاق ها در این هتل راس ساعت 12 ظهر مشخص شده و پذیرش نیز از همین ساعت به بعد ممکن هست.

هتل لایت هاوس الد | Light House Old Hotel

همانطور که از نام این هتل نیز معین شده، واقع در بخش قدیمی و تاریخی شهر تفلیس است. در مجموع دارای 15 اتاق کاملا مجهز است و به دلایل زیادی از جمله برخورداری از یک رستوران اختصاصی و همچنین نزدیکی به ایستگاه متروی اولبری از محبوبیت بالایی در بین مردم شهر و همچنین مسافران تازه واردِ تفلیس بهره مند شد. قیمت رزرو اتاق در هتل لایت هوس چیزی بین 120 تا 205 لاری مشخص شده و ساعت پذیرش برای این هتل 14 و ساعت تخلیه و تسویه اتاق نیز 12 ظهر هست. اقامت در این هتل که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس بوده، برای آن دسته از کسانی که دارای حیوانات اهلی و خانگی هستند، ممنوع اعلام شد. مسافران و گردشگران علاقمند به اقامت در هتل لایت هاوس الد بایستی بدانند که کرایه یک تخت اضافه به ازای هر شب در این هتل 35 لاری برایشان هزینه به همراه خواهد داشت و اقامت بچه ها کمتر از 3 سال نیز به شرط استفاده از تخت خواب های معمولی کاملا رایگان بحساب آورده می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 177

به "معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس ، اقامتی لوکس با قیمت متوسط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین هتل های 3 ستاره تفلیس ، اقامتی لوکس با قیمت متوسط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید