معرفی توانمندی های روستائیان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: توانمندی ها و پتانسیل های روستائیان و عشایر استان در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می گردد.

معرفی توانمندی های روستائیان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش خبرنگاران، اکبر طوبی اظهار کرد: دومین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر با شعار روستا کانون فراوری و ارزش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف آشنایی بازدیدکنندگان از وجود استعدادها، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی در تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: آگاهی بازدیدکنندگان از وجود استعدادها، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی و ظرفیت این مناطق در فراوری محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی از اهداف این نمایشگاه است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل ادامه داد: معرفی جاذبه های فرهنگی(از قبیل آداب و رسوم، بازی های بومی، پوشش های محلی، غذاها و …)، جاذبه های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر و استعدادهای جوان، کارآفرینان و … در عرصه روستایی، ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستائیان، برقراری ارتباط تجاری فیمابین فراوریکنندگان و مصرف کنندگان با ایجاد تقاضاهای جدید و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و فراوریات روستائیان روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی، افزایش درآمد برای روستائیان به تدریج با توسعه ارتباط بین گروه های همکار، خوشه ها و زنجیره های فراوری در مناطق روستایی شکل گرفته که موجب افزایش اشتغال و کاهش هزینه های مصرف کنندگان خواهد شد.

وی اضافه نمود: تاریخ برگزاری این نمایشگاه از پانزدهم تا هجدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

طوبی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر استان سال گذشته به صورت استانی برگزار گردید، اما سال جاری قرار است بصورت شهرستانی برگزار گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3052

به "معرفی توانمندی های روستائیان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی توانمندی های روستائیان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید