مردم بوستون: تحریم مردم ایران انتها یابد، جنگ نمی خواهیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ساکنان شهر بوستون در تجمع ضد جنگ، ضمن ابراز نگرانی از هرگونه درگیری نظامی در منطقه، انتها تحریم ها علیه ایران و خروج قوای این کشور از عراق را خواهان شدند.

مردم بوستون: تحریم مردم ایران انتها یابد، جنگ نمی خواهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اهالی شهر بوستون (پایتخت و بزرگترین شهر ایالت ماساچوست) در آمریکا روز شنبه در اعتراض علیه اقدام نظامی اخیر این کشور در خاورمیانه و مخالفت با تحریم های ایران به خیابان آمدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری سی بی اس حاضران با تجمع در کامون بوستون (پارکی در مرکز این شهر) علیه درگیری نظامی آمریکا با ایران ابراز نگرانی کردند.

یکی از سازمان دهندگان این تظاهرات گفت که خواسته ما عدم درگیری نظامی آمریکا و خروج کامل نیرو های آمریکایی در عراق طبق خواسته مجلس این کشور است.

این در حالی است که روز آدینه نیز مردم عراق با برگزاری تظاهرات گسترده ضد اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان های مختلف بغداد حضور پیدا نموده و خواستار اخراج نیرو های آمریکایی شدند.

به گزارش این شبکه خبری، یکی دیگر از تظاهرکنندگان با انتقاد از هزینه های اقتصادی در نبرد های اخیر در منطقه گفت: ما تریلیون دلار در نبرد های بی انتها هزینه می کنیم که هیچ پایانی ندارد. ما جنگی دیگر با ایران نمی خواهیم. ما خواستار سرانجام دادن به تحریم ملت ایران هستیم. مردم ایران درحال رنج کشیدن هستند.

تظاهرات روز گذشته با مشارکت بالای مردمی صورت گرفت و معترضان به سیاست های جنگ طلبانه ترامپ گفتند که تا زمانی که لازم باشد به تظاهرات خود ادامه می دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2551

به "مردم بوستون: تحریم مردم ایران انتها یابد، جنگ نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم بوستون: تحریم مردم ایران انتها یابد، جنگ نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید