قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، چهار بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در ساختمان هیات فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت کردند.

قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته و پس از توافق با مدیران این باشگاه با امضای قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوستند، عصر امروز با حضور در ساختمان هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود با این تیم را به صورت رسمی ثبت کردند.

قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در حالی ثبت شد که به گفته وکیل برانکو این باشگاه فرصت چندانی برای پرداخت مابقی مطالبات سرمربی سابق کروات خود ندارد و در صورت عدم پرداخت پول مربی سابق خود پنجره جابجایی این باشگاه از سوی فیفا بسته خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با دریافت ارز از سوی بانک مرکزی و واریز به موقع آن به حساب برانکو ایوانکوویچ از محرومیت پنجره جابجایی فرار کند.

پرسپولیس تا به امروز 19 بازیکن بزرگسال در فهرست خود دارد و علاوه بر پهلوان، لک، آقایی، آل کثیر و سرلک، یک بازیکن دیگر را هم می تواند به فهرستش اضافه کند؛ هرچند که ممکن است چند نفر نیز جدا شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6909

به "قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید