فروش تویوتا RAV4 از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اخبار جدید از شرکت تویوتا حاکی از آن است که فروش مدل های RAV4 این شرکت از مرز 10 میلیون دستگاه گذشته است.

فروش تویوتا RAV4 از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت

به گزارش خبرنگار ، خودرو های تویوتا RAV4 به سرعت به یکی از پرفروش ترین مدل های خودروسازی تویوتا تبدیل شده است. در خاتمه ماه فوریه، فروش کلی این کراس اور شیک از زمان معرفی نسل اول خود در سال 1994، از مرز 10 میلیون دستگاه عبور کرده است. به طور دقیق، تویوتا 10 میلیون و 80 هزار و 834 دستگاه از این مدل خود را فروخته است و از آنجا که این کراس اور هنوز در حال فروش است، این تعداد همچنان در حال افزایش است.

در مقایسه با برخی از مشهورترین خودرو های پرفروش جهان، مدل RAV4 تویوتا به سرعت در حال نزدیک تر شدن به فورد مدل T است که بیش از 15 میلیون نمونه به فروش رسانده است و تقریبا با نیمی از فروش اتومیبیل وولکس واگن مدل Beetle با بیش از 20 میلیون فروش فاصله دارد. هنوز راه هایی وجود دارد که تویوتا می تواند برای دریافت کرولا که از سال 2016، بیش از 44 میلیون دستگاه در طول تاریخ چند نسل این مدل فروخته، امتحان کند.

با روشی که فروش مدل RAV4 پیش می رود، می تواند تنها در طول چند سال از فورد مدل T سبقت بگیرد البته به این شرکط که فروش خودرو و اقتصاد به سرعت پس از دوران شیوع ویروس کرونا، دوباره رشد کنند. در سال 2019، چیزی بیش از 965 هزار دستگاه RAV4 فروخته شد که تقریبا یک دهم فروش کلی این مدل را تشکیل می دهد. این بخشی از روندی است که تقریبا به صورت مداوم در حال افزایش برای این کراس اور است. در اولین سال فروش تویوتا RAV4، بیش از 53 هزار دستگاه از این مدل فروخته شد. ده سال بعد، نزدیک به 240 هزار دستگاه RAV4 توسط تویوتا فروخته شد. در سال 2014، این میزان به 643 هزار رسید. این اعداد همچنین نشان می دهد که چگونه کراس اور ها و شاسی بلند ها طی این سال ها محبوب شده اند.

گزارش ها نشان می دهد که آمریکا سهم بزرگی در موفقیت فروش RAV4 دارد. سال گذشته، این کراس اور پرفروش ترین محصول تویوتا معرفی شد که میزان فروش آن از کرولا و کمری حدود ده هزار دستگاه بیشتر بود. گزارش های امسال هم نشان می دهد که RAV4 همچنان پرفروش ترین مدل تویوتا است و کل فروش آمریکا در سال گذشته حدود 448 هزار دستگاه بوده که این یعنی تقریبا نیمی از RAV4 های تویوتا در سال 2019 در آمریکا فروخته شده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3905

به "فروش تویوتا RAV4 از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تویوتا RAV4 از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید