فردا، شروع فعالیت دستگاه های اجرایی شمیرانات با 70 درصد از کارمندان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرماندار شمیرانات از شروع به کار ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان از فردا (23 فروردین) با ظرفیت 70 درصد از ساعت 7 تا 14 اطلاع داد.

فردا، شروع فعالیت دستگاه های اجرایی شمیرانات با 70 درصد از کارمندان

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی ساداتی با اشاره اجرای طرح فاصله اجتماعی هوشمند از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارکرد: با اجرایی شدن این طرح ادارات و صنوف کم ریسک می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی که به بخش های مختلف ابلاغ شده است، فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی اضافه کرد: تا به امروز برای غلبه بر این ویروس زمان مشخصی معین نشده و رعایت بهداشت فردی و طرح فاصله اجتماعی هوشمند برای همه شهروندان لازم است.

ساداتی زمان آغاز فعالیت اصناف را انتها فروردین اعلام و اظهارکرد: در استان تهران صنوف غیر پرریسک می توانند با دریافت گواهی از وزارت بهداشت از 30 فروردین با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های خود را آغاز نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، ساداتی اجرایی کردن دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند برای ادارات را الزامی برشمرد و خاطر نشان کرد: استفاده از دو سوم ظرفین کارمندان در ادارات و حضور از ساعت 7 تا 14 در همه ادارات و دستگاه های اجرایی لازم الاجراست و به صورت گردشی خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3825

به "فردا، شروع فعالیت دستگاه های اجرایی شمیرانات با 70 درصد از کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا، شروع فعالیت دستگاه های اجرایی شمیرانات با 70 درصد از کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید