طرح امانت سیار با توزیع 1500 جلد کتاب در تهران آغاز شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طرح امانت سیار در راستای پویش کتاب در حرکت آغاز شده و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در همکاری با شهرداری منطقه 7 تهران، 1500 جلد کتاب بین شهروندان توزیع کرد.

طرح امانت سیار با توزیع 1500 جلد کتاب در تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل خبرنگاران ، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری شهرداری تهران، طرح امانت سیار را با پیام بخوان و به دیگری بسپار اجرایی کرد.

در این طرح، مجموعه کتاب های اهدایی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محله و خیابان های اصلی منطقه 7 تهران برای بهره مندی شهروندان توزیع شده است.

فرناز محمدی معاون اداره کل فراهم آوری در شرح جزئیات این طرح گفت: طرح امانت سیار در ادامه پویش کتاب در حرکت و در راستای به انجام رساندن مسئولیت اجتماعی سازمان در زمینه فراهم کردن امکان مطالعه برای شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: توزیع 1500 جلد کتاب با توجه به ایام کرونا در سطح محلات و معابر انجام شد و کتاب ها به وسیله خودرو هایی به صورت سیار در محله های تهران حضور پیدا کردند و به هریک از شهروندان متقاضی کتاب اهدا شد.

محمدی شرح داد: این طرح یک سال ادامه پیدا خواهد کرد و در صورت استقبال شهروندان تداوم می یابد.

گفتنی است، این طرح در هفته کتاب از ایستگاه مترو نیرو هوایی، با حضور مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8602

به "طرح امانت سیار با توزیع 1500 جلد کتاب در تهران آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح امانت سیار با توزیع 1500 جلد کتاب در تهران آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید