سایه کاوانی بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی بعد از درخشش در تیم ریوآوه در اولین فصل از حضورش در لیگ برتر فوتبال پرتغال توجه هر سه تیم عظیم این کشور یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را جلب نموده است.

سایه کاوانی بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا

باشگاه بنفیکا طی هفته های اخیر علاقه خود را به جذب طارمی ابراز نموده ولی ممکن است انتقال این بازیکن به بنفیکا منتفی گردد.

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود اطلاع داد که ادینسون کاوانی مدنظر باشگاه بنفیکا قرار گرفته و مسئولان این تیم در کوشش برای متقاعد کردن مهاجم اروگوئه ای و سرشناس پاری سن ژرمن هستند؛ بازیکنی که در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و آزاد است. رکورد تاکید نموده جذب کاوانی سرمایه گذاری بزرگی را می طلبد.

این روزنامه تیتر و عکس اصلی خود را به کاوانی اختصاص داده و زیر این مطلب نوشته است که علاقه به طارمی و دیگو گونکالوس (بازیکن بنفیکا که قرضی در تیم دیگری بازی می نماید) در خطر است.

این در حالی است که طارمی در بازی شب گذشته ریوآوه مقابل سانتاکلارا دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا خود را یک قدم دیگر به مدعیان آقای گلی لیگ پرتغال نزدیک کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5908

به "سایه کاوانی بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه کاوانی بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید