رویترز: چهره اولین مناظره ننگین و نفسگیر بود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فارس نوشت:یک خبرگزاری انگلیسی اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نزاع سیاسی نفس گیر توصیف کرد که در آن دو طرف توهین های مختلف و حملات شخصی را نثار یکدیگر کردند.

رویترز: چهره اولین مناظره ننگین و نفسگیر بود

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن نامزد حزب دموکرات بامداد امروز (چهارشنبه) در اولین مناظره انتخاباتی خود به میزبانی دانشگاه کیس وسترن رزرو، در شهر کلیولند ایالت اوهایو حاضر شدند تا رقابت های انتخابات پیش روی ایالات متحده وارد مرحله جدیدی شود.

خبرگزاری رویترز در مطلبی به بررسی این مناظره پرداخته و نوشت که توهین های شخصی ترامپ و قطع مکرر صحبت های بایدن توسط او، چهره ای معیوب و ننگین از اولین مناظره انتخاباتی امسال را به جهانیان نشان داد.

در ابتدای این مطلب با بیان اینکه ترامپ در طول زمان 90 دقیقه ای مناظره فقط سعی کرد راه خود را با ارعاب و تهدید باز کند، آمده است: [او] تلاش کرد هر زمان که بایدن صحبت می کرد، وی را آزار دهد و مدعی شد که دموکرات ها سعی دارند با رأی گیری پستی، انتخابات نوامبر را از او بربایند.

این خبرگزاری با اشاره به تقطیع صحبت های بایدن توسط ترامپ، توضیح داد که رئیس جمهور آمریکا مکرراً به درخواست های کریس والاس مجری مناظره برای قطع نکردن صحبت های بایدن بی اعتنایی کرده و تقریبا والاس نتوانست در هیچ بخشی از مناظره کنترل آن را در دست بگیرد.

رویترز مناظره ترامپ و بایدن را نزاع و جدل سیاسی نفس گیر توصیف کرد که در آن دو طرف توهین های مختلف و حملات شخصی را نثار یکدیگر کردند.

این خبرگزاری همچنین نوشت کاسه صبر بایدن در بخشی از مناظره به حدی لبریز شد که در واکنش به تقطیع حرف خود توسط ترامپ، به او گفت: میشه دهنت رو ببندی؟ این اصلا در شأن رئیس جمهوری نیست.

بیشتر نظرسنجی های انجام شده توسط رسانه های آمریکایی بعد از این مناظره نشان می دهد که افکار عمومی این کشور بایدن را پیروز این جدال انتخاباتی می دانند.

310 310

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7393

به "رویترز: چهره اولین مناظره ننگین و نفسگیر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: چهره اولین مناظره ننگین و نفسگیر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید