رونمایی گلکسی نوت 20 و فولد 2 در 15 مرداد برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سامسونگ به طور سنتی در اوایل ماه آکوست پرچمداران جدید خود را رونمایی می نماید و اکنون شایعه جدیدی منتشر شده که تعیین می نماید رویداد رونمایی از گلکسی نوت 20 و فولد 2 نیز در آگوست انجام می گردد.

رونمایی گلکسی نوت 20 و فولد 2 در 15 مرداد برگزار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گفته می گردد سامسونگ در تاریخ 5 اگوست برابر با 15 مرداد ماه میخواهد سری نوت 20 و فولد 2 را وارد بازار نمایند. انتظار می رود اولین رونمایی جدید این شرکت که به شکل آنلاین برگزر می گردد، در نیمه تابستان رخ دهد.

بیشتر بدانید:

اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند

چرا سه ماهه نخست سال 2020 برای تلفن های هوشمند سخت بود؟

این روز ها بسیاری از شرکت ها در تلاشند که به علت همه گیری کرونا رویداد های رونمایی خود را آنلاین برگزار نمایند. سامسونگ نیز از این برنامه جدا نیست. البته هنوز حدود 2 ماه با تاریخ معین شده احتمالی فاصله داریم و معین نیست که این تاریخ قطعی خواهد بود یا خیر.

بر اساس اطلاعات پراکنده، انتظار می رود که گلکسی نوت 20 از نمایشگر 6.7 اینچی بهره ببرد، در حالی که نوت 20 پلاس یا نوت 20 اولترا از پنل 6.9 اینچی کمی بزرگتر برخوردار است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: انتخاب
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4913

به "رونمایی گلکسی نوت 20 و فولد 2 در 15 مرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی گلکسی نوت 20 و فولد 2 در 15 مرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید