رونمایی از نخستین مستند کرونا در ایران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر مرکز مستند روایت فتح از ساخت مستندی با موضوع مسلمان هند اطلاع داد و گفت: تولد تراژدی روایتی از سیاست های ضد اسلام دولت هند در منطقه کشمیر است.

رونمایی از نخستین مستند کرونا در ایران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روح الله رفیعی، مدیر مرکز مستند روایت فتح در مورد فراوریات جدید این مجموعه گفت: ما در فراوریات خود موضوعات متنوعی را هدف قرار دادیم اما با توجه به شرایط روز دو موضوع، مهم تر و پررنگ تر شده است؛ اولی موضوع هند و اتفاقاتی است که این روزها علیه مسلمانان در این کشور درحال وقوع است و دیگری به نمایش کشیدن زحمات کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا و با موضوع امیدآفرینی است.

او به فراوری یک مستند با موضوع اقدامات ضد مسلمانان دولت هند اشاره نمود و گفت: اولین مستندی که در همین دو موضوع آماده پخش است، تولد تراژدی است که به کارگردانی حجت عدالت پناه فراوری شده است؛ این مستند در هند و کشمیر فراوری شده است و در مورد سیاست های ضد اسلام دولت هند در کشور خود و منطقه کشمیر است.

وی ادامه داد: این روزها مستندسازان روایت فتح به بیمارستان های مقابله به ویروس کرونا رفتند و در حال فراوری مستندهایی با موضوع ایثارگری کادر پزشکی، امیدآفرینی، نشاط و همدلی هستند. امیرحسین میرصابری و محمدجعفر باقری نیا در حال فراوری مستندهایی با همین موضوع هستند. این فیلم ها در حال تدوین است و به محض اینکه مراحل پایانی به اتمام برسد برنامه پخش آن تعیین خواهد شد.

رفیعی با اشاره به باکس تلویزیونی پخش آثار روایت فتح گفت: باکس پخشی که در شبکه یک سیما داشتیم با فراز و نشیب هایی همراه بوده است و حالا با توجه به بیماری کرونا و تغییر سیاست های تلویزیون پخش فراوریات روایت فتح فعلا کنسل شده است اما پخش ما از شبکه 5 و افق همچنان ادامه دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3202

به "رونمایی از نخستین مستند کرونا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین مستند کرونا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید