روسیه یاری به نیروهای آمریکا برای از بین بردن البغدادی را تکذیب کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی وزارت دفاع روسیه بیان کرد که مسکو از دادن اجازه پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز سوریه و عملیات ویژه از بین بردن سرکرده داعش اطلاعی نداشته است.

روسیه یاری به نیروهای آمریکا برای از بین بردن البغدادی را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری آربی سی به نقل از بیانیه ایگور کوشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه، گفت، وزارت دفاع روسیه اعلام نموده که از اجازه دادن به پرواز هواپیمای آمریکایی در حریم هوایی سوریه برای انجام عملیات ویژه از بین بردن ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش، اطلاعی نداشت.

وزارت دفاع روسیه همچنین مدعی شده که هیچ مدرکی از حملات هوایی اخیر آمریکا در سوریه برای کشتن سرنموده داعش در دست نیست.

خبرگزاری اینترفکس به نقل از کوشنکوف گفت: تعداد زیادی از کشورها در این عملیات شرکت نموده اند که هر کدام جزئیات متناقضی را ارائه می دهند و سوالات و شبهات منطقی را در خصوص واقعیت و موفقیت این موضوع ایجاد می نمایند.

وی اضافه نمود: مرگ البغدادی هیچ تاثیر عملیاتی بر اوضاع سوریه یا اقدامات تروریست ها در ادلب ندارد.

پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از قتل سرنموده داعش خبر داده بود و از روسیه به خاطر همکاری اش در پرواز نیروهای آمریکایی بر فراز سوریه تشکر نموده بود. این در حالی است که مسکو اعلام نموده هیچ اطلاعاتی در خصوص رفتن سربازان آمریکایی به ادلب نداشته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 191

به "روسیه یاری به نیروهای آمریکا برای از بین بردن البغدادی را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه یاری به نیروهای آمریکا برای از بین بردن البغدادی را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید