ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ربیعی گفت: 83 درصد از ایرانی ها با پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند که پایتخت نشین ها از متوسط کشوری پایین تر هستند و این درصد در تهران 63 درصد بوده و ما باید بتوانیم با حفظ جان اقتصاد را هم حفظ کنیم.

ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: به طور طبیعی افرلد در ماه رمضان به رسیدگی به نیازمندان اهتمام بیشتری دارند و امیدواریم با وجود بحران کرونا این طرز تفکر را ادامه دهیم.

وی افزود: امروز در حوزه های هدف بهزیستی حدود 9 هزار ثمن خیریه داریم که 5 هزارتای آن از سال 92 ایجاد شده.

ربیعی گفت: 83 درصد از ایرانی ها با پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند که پایتخت نشین ها از متوسط کشوری پایین تر هستند و این درصد در تهران 63 درصد بوده و ما باید بتوانیم با حفظ جان اقتصاد را هم حفظ کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: 32 شهر به عنوان شهر های سفید معرفی شد که ثابت نیست و مطاجد و اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی باز کشایی می شود. بازگشایی مدارس در این شهر ها به 27 اردیبهشت موکول شد.

وی گفت: مولدسازی دارایی های دولت یکی از اقدامات در ساختار اصلاح بودجه است.

ربیعی در خصوص برگشت ناپذیری برخی مشاغل گفت: بنا شد هر وزارتخانه گزارشی از این نوع مشاغل و شغل های جایگزین را اعلام کنند. هم اکنون قادر به صادرات ماسک N95 و ماسک سه لایه هستیم.

در حال تکمیل ...

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4351

به "ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید