راه اندازی شبکه شاد به تعویق افتاد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از به تعویق افتادن راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه اطلاع داد.

راه اندازی شبکه شاد به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه با اشاره به راه اندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در هفته های گذشته، آمده است، به دلیل تأکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، این کار احتیاج به زمان بیشتر برای آنالیز فنی و کسب اطمینان لازم را دارد. بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت راه اندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانش آموزان و معلمان، زمان راه اندازی این شبکه تا حصول اطمینان از شروط بالا به تعویق می افتد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلیه دستورالعمل های ارسالی از سوی معاونت های آموزشی در خصوص این شبکه پابرجا است و زمان ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3672

به "راه اندازی شبکه شاد به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شبکه شاد به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید