ملاقات با گل گهر جذاب و زیبا خواهد شد، سه بازیکن را نداریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته نهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 16:20 دقیقه روز چهارشنبه در سیرجان به مصاف تیم گل گهر خواهد رفت.

ملاقات با گل گهر جذاب و زیبا خواهد شد، سه بازیکن را نداریم

محمود فکری شامگاه سه شنبه در نشست خبری قبل از این ملاقات گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستند، فکر می کنم شاهد یک بازی خوب باشیم. هر دو تیم در جدول به هم نزدیک هستند و به دنبال این هستند که صندلی بهتری پیدا نمایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما و گل گهر به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و به همین دلیل بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

فکری ادامه داد: ما با توجه به شرایطمان به دنبال پیروزی هستیم. سه بازیکنمان یعنی شجاعیان، نادری و دیاباته را فردا در اختیار نداریم ولی جایگزین های خوبی داریم و ان شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب، برنده بازی شویم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی اظهار داشت: جا دارد از مهمان نوازی تیم گل گهر و از طرفدارانمان در سیرجان تشکر کنم. طرفداران از فرودگاه تا هتل از ما استقبال کردند. با این حال از طرفدارانمان خواهش دارم که با توجه به شیوع کرونا، از راه دور از ما حمایت نمایند. آن ها بدانند ما برای خوشحالی آن ها و سربلندی آن ها کوشش می کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9318

به "ملاقات با گل گهر جذاب و زیبا خواهد شد، سه بازیکن را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با گل گهر جذاب و زیبا خواهد شد، سه بازیکن را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید