دل پر یاری داور خودکشی نموده از ممبینی، برادر نجفی: نامه مهرداد را پاک کردیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برادر مهرداد نجفی مدعی است که قضاوت نکردن در لیگ نوزدهم باعث شده تا این یاری داور خودکشی کند.

دل پر یاری داور خودکشی نموده از ممبینی، برادر نجفی: نامه مهرداد را پاک کردیم

بهنام نجفی برادر مهرداد نجفی، یاری داوری که خودکشی نموده است در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط جسیم برادرش گفت: او دیشب چشمانش را باز کرد و حالش مساعد است. البته هنوز نمی تواند صحبت کند ولی وضعیتش رو به بهبود است و دکترها به فرایند درمانی اش امیدوارند. خدا را شکر او من را شناخت و امیدواریم هر چه زودتر خوب گردد و از مردم می خواهیم برای او دعا نمایند.

وی ادامه داد: بدن آماده او و این که تمریناتش را هر روز پیگیری می کرد باعث شد تا در مقابل این حادثه کم نیاورد و وضعیتش بهتر گردد.

برادر نجفی درباره دلیل خودکشی این یاری داور مطرح نمود: شرایط روحی به همراه قضاوت نکردن در لیگ برتر باعث شد تا مهرداد دست به چنین کاری بزند. او به من گفت لیاقتش پرچم زدن در لیگ برتر است و حتی عملکردش در تست های پیش فصل عالی بود. او دلش از رئیس کمیته داوران پر بود که چرا به او قضاوت نمی دهد. او حتی نامه ای در صفحه شخصی خود برای ممبینی نوشت که ما آن را پاک کردیم. این کار درستی نبود که کمیته داوران با برادرم انجام داد و ما از ممبینی نخواهیم گذشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1615

به "دل پر یاری داور خودکشی نموده از ممبینی، برادر نجفی: نامه مهرداد را پاک کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پر یاری داور خودکشی نموده از ممبینی، برادر نجفی: نامه مهرداد را پاک کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید