دستگیری 16کارمند شهرداری و شورای شهر مهاباد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دادستان عمومی و انقلاب مهاباد از دستگیری 16 نفر از کارکنان شورای شهر و شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی خبر داد.

دستگیری 16کارمند شهرداری و شورای شهر مهاباد

به گزارش مهر، اصلان حیدری در این خصوص اظهارکرد: روز گذشته با دستگیری دو نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد تعداد افراد دستگیر شده به 16 نفر رسید.

وی با بیان اینکه قبل از این نیز 9 نفر از کارکنان شهرداری و پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر در همین ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده بودند، ادامه داد: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: همچنین دو نفر از کارکنان اداره مسکن و شهرسازی مهاباد نیز در همین زمینه و در ارتباط با فساد مالی دستگیر شدند.

در یک ماه گذشته به دنبال اقدام سربازان گمنام امام زمان در خصوص بررسی سلامت اداری در این شهرستان تا به امروز 21 نفر شامل 5 عضو شورای شهر، 11 کارمند شهرداری، دو کارمند اداره مسکن و شهرسازی مهاباد و سه نفر پیمانکار در همین زمینه دستگیر شده اند که بازتاب این اقدام واکنش مثبت شهروندان مهاباد را در پی داشته و این حرکت نیروهای امنیتی را مثبت توصیف کرده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6711

به "دستگیری 16کارمند شهرداری و شورای شهر مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 16کارمند شهرداری و شورای شهر مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید