دستگیری سارقان مسلح طلا در لارستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، 4 عضو یک باند سرقت مسلحانه که چندی پیش به سرقت از طلافروشی در بیرم لارستان اقدام نموده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح طلا در لارستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهریور سال 98، 4 دزد مسلح با حمله یک طلافروشی در بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان، با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه به سرقت حدود 10 کیلوگرم طلا و جواهر اقدام نموده و از محل متواری شده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی ادامه داد: با وجود آنکه دزدان هیچ رد و سرنخی از خود برجا نگذاشته بودند، موضوع به واسطه حساسیت، به شکل ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لارستان نهاده شد،

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی پیروز شدند اعضای این باند را شناسایی نمایند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پیروز شدند طی سه عملیات 4 دزد عضو این باند را در استان بوشهر و شهرستان های لامرد و فیروزآباد دستگیر نمایند، گفت: براساس برآورد کارشناسان، ارزش طلا و جواهرات مسروقه بالغ بر 10 میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به ادامه کوشش ها برای دستگیری خریداران طلای مسروقه، اضافه نمود: برخورد با جرائم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه از اولویت های این فرماندهی است.

حبیبی گفت: متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی بخش بیرم، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5960

به "دستگیری سارقان مسلح طلا در لارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان مسلح طلا در لارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید