درخواست ایران برای میزبانی رقابت های جهانی والیبال جوانان و نوجوانان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشست آنلاین خود با مدیرکل فدراسیون جهانی، آمادگی کشورمان برای میزبانی مسابقات قهرمانی رده های سنی را اظهار داشت.

درخواست ایران برای میزبانی رقابت های جهانی والیبال جوانان و نوجوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون دنیای و رئیس کنفدراسیون آسیای مرکزی، ظهر امروز با مدیرکل فدراسیون دنیای نشست آنلاین داشت.

موضوع این نشست، آنالیز چگونگی گسترش توانایی میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان دنیا بر اساس استانداردهای فدراسیون دنیای والیبال بود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در ادامه مباحث این نشست، درخواست میزبانی برای مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر دنیا در سال 2021 را به فابیو آزودو داد.

مدیرکل فدراسیون دنیای والیبال در پاسخ به این درخواست داورزنی، گفت: کشورهای دیگری نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست دادند و پس از آنالیز شرایط این کشورها، با اولویت ایران نظر FIVB برای میزبانی را اعلام خواهد نمود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5471

به "درخواست ایران برای میزبانی رقابت های جهانی والیبال جوانان و نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران برای میزبانی رقابت های جهانی والیبال جوانان و نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید