دانلود سریال کرگدن

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی تحت عنوان کرگدن به مرحله پخش رسیده است.

دانلود سریال کرگدن

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سایت کول دانلود، قرار است که این سریال از روز 11 آبان به صورت هفتگی در روز شنبه هر هفته توزیع گردد. سریالی است پربازیگر و مهیج که از شرکت سرو رسانه پارسیان پخش می گردد. این سریال را شاید بتوان در ادامه سریال ممنوعه یا دست کم در سبک و سیاق آن دانست. سریالی که در آن به مسائل جوانان امروزی و جهان و دغدغه های زندگی آن ها پرداخته شده است.

کرگدن با فیلمنامه ای ازعلی اصغری، تهیه کنندگی صادق کمک و کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1397 ساخته شده است. پلان های این سریال به صورت مشترک در تهران و شمال کشور ضبط شده است. اسدی در آخرین سریال خود از بازیگران نام آشنایی چون سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی و الهام کردا بهره برده است.

در خلاصه داستان کرگدن می خوانیم که:

5 جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده و آن ها ماجراهای غیرقابل پیش بینی را رقم می زنند.

وبسایت کول دانلود مانند همواره برای حمایت از آثار ملی و تکریم حق رایت آثار، این سریال تماشایی را به صورت کاملاً قانونی برای شما علاقمندان آماده نموده است.

دانلود سریال کرگدن

همچنین شما عزیزان می توانید در کول دانلود به آرشیو بزرگی از فیلم ها و سریال های روز و قدیمی دسترسی داشته باشید. پشتیبانی 24 ساعته همکاران ما در تلگرام نیز میزبان شما خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 240

به "دانلود سریال کرگدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود سریال کرگدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید