خطر فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با استقلال!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کوین یامگا ️وینگر آبی پوشان مرکز نوتیسی برای دریافت 160 هزار دلار برای مدیران باشگاه استقلال ارسال نموده است.

خطر فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،ستاره فرانسوی که در لیگ بیست ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و عملکرد درخشانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی از خود به جای گذاشت، در فصلی که گذشت هم جزو چهره های کلیدی و تاثیرگذار استقلال بود و با وجود حضور ستاره هایی مانند محمد محبی و مهدی قایدی، یکی از موثرترین بازیکنان فصل بود؛ به طوری که در کارنامه یامگا در فصل اخیر، 9 گل و 3 پاس گل به چشم می خورد که رکورد جالب توجهی محسوب می گردد و به نظر می رسد که مصدومیت او در هفته های انتهای فصل، در دوری از استقلال از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی موثر بود.

کوین یامگا که فصل گذشته قراردادش را به مدت 2 فصل با آبی ها تمدید کرد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی ها در بازار تابستانه دغدغه تمدید قرارداد یامگا را نداشته باشند، از فصل گذشته 60 هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکرده است. نکته مهم اینکه طبق قرارداد به امضا رسیده میان یامگا و استقلالی ها، باشگاه تهرانی موظف است که تا پیش از آغاز لیگ بیست وسوم به عنوان پیش پرداخت فصل تازه 100 هزار دلار را به کوین یامگا پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

ستاره فرانسوی استقلال با توجه به عدم دریافت مطالبات خود، به باشگاه نوتیس داده و گفته می گردد که استقلالی ها تا 28 تیرماه مهلت دارند تا مطالبات 160 هزار دلاری کوین یامگا که معادل آن حدود 8 میلیارد تومان می گردد را پرداخت نمایند. قرار است تا انتها امروز، مدیرعامل تازه استقلال معرفی گردد که به نظر می رسد یکی از مهم ترین اولویت های کاری مدیرعامل تازه آبی ها می تواند پرداخت مطالبات کوین یامگا باشد، چرا که در صورت عدم پرداخت مطالبات یامگا، ستاره فرانسوی امکان فسخ قراردادش را از 29 تیرماه خواهد داشت!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27641

به "خطر فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید