خشم مردم آمریکا علیه وحشیگری پلیس به شهرهای کوچک رسید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تظاهرات اعتراض آمیز علیه وحشیگری پلیس ایالات متحده در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، اکنون به شهرهای کوچک آمریکا رسیده است.

خشم مردم آمریکا علیه وحشیگری پلیس به شهرهای کوچک رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در شرایطی که اعتراضات علیه قتل جورج فلوید همچنان در شهرهای عظیم و پرجمعیت آمریکا ادامه دارد، آمارهای روزنامه یو اس ای تودی نشان می دهد تظاهرات اعتراض آمیز همه ایالت های آمریکا را فراگرفته است.

خبرنگاران یو اس ای تودی در سراسر آمریکا، گزارش هایی را درباره اعتراضات هفته گذشته در شهرهای خود به اشتراک گذاشته اند.

تظاهرات کنندگان معترض در سراسر شهرهای کوچک آمریکا شعارهایی در مخالفت با نژادپرستی و محکومیت وحشیگری نیروهای پلیس سرداده اند.

حدود دو هفته پیش یک افسر سفیدپوست در آمریکا مرد سیاهپوست غیرمسلح را در شهر میناپولیس به قتل رساند. این مرد سیاهپوست حدوداً 40 ساله غروب دوشنبه به وقت محلی با رفتار خشن پلیس روبرو شد به طوری که مأموران پلیس به او دستبند زدند و وی را با صورت روی زمین خواباندند. پلیس مدعی شده که این مرد سیاهپوست متهم به جعل اسناد بوده است.

بر اساس ادعای پلیس، این مرد سیاهپوست که مسائل پزشکی داشته است پس از انتقال به یک بیمارستان جان خود را از دست داده است. فیلم های منتشر شده از سوی عابران نشان می دهد که این مرد سیاهپوست با فشار زانوی یک افسر پلیس میناپولیس روبرو شده و مرتبا فریاد می زند: نمی توانم نفس بکشم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5063

به "خشم مردم آمریکا علیه وحشیگری پلیس به شهرهای کوچک رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم مردم آمریکا علیه وحشیگری پلیس به شهرهای کوچک رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید